I Natt sov sambo och son i tält på tomten så jag och alla hundar hade huset för oss själva. Vid halv fyratiden på morgonen vaknade jag av en mindre angenäm doft som nådde mina näsborrar. Lilla S hade bajsat i köket. rejält också. Märgbensbajs. Lite lagom löst och äckelvidrigt.
Senare under dagen hittade vi en okänd trädgårdshandske i trädgården. Helt ny såg den ut att vara. Rosa. Absolut inte min!
Jodå...den saknade grannarna. Lilla S hade varit på deras altan och stulit den. (De har ett helghus som ligger på vår mark och vi delar delvis tomt)
Lite senare kom hon dragandes på en filt. Det var "Gubbens" filt som hon varit i hundstallet och stulit ur hans bädd. Hon och skägget hade redan börjat dra sönder den så de fick väl leka vidare med den. Den är numera 100000 frimärksstora bitar. Gubben får en ny filt till sin bädd i natt.
Sen skulle jag gå ut med Gubben. När jag kom in igen låg det kläder öööööööööveraaaaallt. Lilla S hade hittat de tre IKEA-kassarna med ren tvätt och strösslat ut tvätten över hela nedervåningen.
Hon stjäl som en korp, är aktiv som få men är gudomligt söt!