Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ge sparris.Öh, Skägg har satt i sig 4-5 grillade kycklingben... Bör jag oroa mig??
Öh, Skägg har satt i sig 4-5 grillade kycklingben... Bör jag oroa mig??
Går och köper det då! Tack för snabbt svar!!!Ge sparris.
Hittade ett halvt ben och ja, det var riktigt vasst Får bli samtal med vet då!Tillagade ben är ju inte så bra då de kan flisa sig och vara vassa. Jag skulle nog ringa veterinären och rådfråga i alla fall.
Går och köper det då! Tack för snabbt svar!!!
Hittade ett halvt ben och ja, det var riktigt vasst Får bli samtal med vet då!
Äter min inte något själv så tvångsmatar jag honom, iaf om det är något som det är viktigt att han får i sig, typ medicin, eller sparris. Du kan tråtta upp sparrisen ihop med lite lite vatten (utan att ha sönder trådarna) och sen in med lite åt gången, långt bak i munnen, hålla ihop munnen så han inte kan spotta och vänta tills han sväljer, funkar bra på min. Man kan pigga upp tillvaron med varannan sparris, varannan godis.Köpt sparris, men han äter den inte.. Hur får man en hund att äta sparris? Önskar att han var en Mabrador eller så nu
Smeta in sparrisen i bredbar leverpastejKöpt sparris, men han äter den inte.. Hur får man en hund att äta sparris? Önskar att han var en Mabrador eller så nu
Stackarn Mördar-Malte. Klart han får flytta hit. Hans matte förstår ju honom inteEfter en tuff match där båda sidorna verkligen visade upp sin kämpaglöd gick Matte ut med vinsten och förhoppningsvis några sparrisinlindade benbitar... Malte är djupt traumatiserad och vill flytta till @Voff med son.
Din hund?NU gick min hund ut o la sig på verandan, äntligen dräglig temp ute.
Menade Gissa och hopern har decimerats,2 ut på "halvfoder" och 2 sålda,varav en åkte idag. Så nu kan jag börja om......Din hund?
Har du bara en nu? Trodde du hade en hel hoper....
Jag vill beställa en hund som inte snor saker från bord, som inte skäller, gör utfall, och som är söt som socker! Har du några utländska kontakter som kan fixa fram en sådan?Menade Gissa och hopern har decimerats,2 ut på "halvfoder" och 2 sålda,varav en åkte idag. Så nu kan jag börja om......
Hahaha.....du ligger efter mig nu alltså?Menade Gissa och hopern har decimerats,2 ut på "halvfoder" och 2 sålda,varav en åkte idag. Så nu kan jag börja om......
Du kan få låna mitt skägg. Om du lämnar Malte som pant.Jag vill beställa en hund som inte snor saker från bord, som inte skäller, gör utfall, och som är söt som socker! Har du några utländska kontakter som kan fixa fram en sådan?
Sluta passa AmmoJag vill beställa en hund som inte snor saker från bord, som inte skäller, gör utfall, och som är söt som socker! Har du några utländska kontakter som kan fixa fram en sådan?