Uppdatering och snackistråd 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hahaha.....du ligger efter mig nu alltså? :D
3 hemma och Lilla S kommer i övermorgon blev det ändrat till (torsdag). Då är de fyra.
Och runt nästa fredag är de förhoppningsvis många fler :p
Japp här går det undan,fast det var ju det jag sa och planerade,därför köpte jag dubbletter

Höfterna tycker jag ser väldigt bra ut - tajta och bra skålar. Håller tummen där :) Armbågar är inte min grej...
Det låter bra - jag köper din bedömning på studs :D

Jag jämförde med Laddas plåtar igår, och det ser inte helt olikt ut. Hon har A och 0, så jag hoppas verkligen det. Men, det funkar ju med lite sämre också - oavsett ska han ju inte i avel :p men man vill ju att han ska hålla så länge som möjligt...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
320
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
708
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 909

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka