R
Raderad medlem 94602
HahahaSluta passa Ammo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
HahahaSluta passa Ammo
Japp här går det undan,fast det var ju det jag sa och planerade,därför köpte jag dubbletterHahaha.....du ligger efter mig nu alltså?
3 hemma och Lilla S kommer i övermorgon blev det ändrat till (torsdag). Då är de fyra.
Och runt nästa fredag är de förhoppningsvis många fler
Då skulle du haft fralla gosse som åkte idag,den perfekta hunden och där vet på bes sa Åååååååååh! Han låter ju som en vanlig hund .Slut citat.Jag vill beställa en hund som inte snor saker från bord, som inte skäller, gör utfall, och som är söt som socker! Har du några utländska kontakter som kan fixa fram en sådan?
Jag har fler hundar än dobbis, jag har fler hundar än dobbis, jag har fler hundar än dobbis.....Japp här går det undan,fast det var ju det jag sa och planerade,därför köpte jag dubbletter
Åh, en lugn och snäll fralla skulle jag byta ut Malte mot utan att tveka nuDå skulle du haft fralla gosse som åkte idag,den perfekta hunden och där vet på bes sa Åååååååååh! Han låter ju som en vanlig hund .Slut citat.
skrattar så tårarna rinner och jag nästan dog av ett hostanfallJag har fler hundar än dobbis, jag har fler hundar än dobbis, jag har fler hundar än dobbis.....
Pilutta dig
Jag gjorde en snygg dans också. Synd att du inte såg denskrattar så tårarna rinner och jag nästan dog av ett hostanfall
Ammo är oskyldig idag! Han har varit med mig HELA dagenSluta passa Ammo
Har han snott nått?Ammo är oskyldig idag! Han har varit med mig HELA dagen
Duckade o väntade på att du skulle upptäcka vad jag sagtAmmo är oskyldig idag! Han har varit med mig HELA dagen
Nej ingenting! Han har nästan skött sigHar han snott nått?
LÖGNARE! Vem höll i Ammos koppel några minuter nån gång 11-11:20 idag?Ammo är oskyldig idag! Han har varit med mig HELA dagen
Var det han som stal plånböcker på torget i förmiddags?LÖGNARE! Vem höll i Ammos koppel några minuter nån gång 11-11:20 idag?
Ah förlåtLÖGNARE! Vem höll i Ammos koppel några minuter nån gång 11-11:20 idag?
Jag har fler hundar än dobbis, jag har fler hundar än dobbis, jag har fler hundar än dobbis.....
Pilutta dig
Bara att handlaJag vill också ha fler hundar.
Det låter bra - jag köper din bedömning på studsHöfterna tycker jag ser väldigt bra ut - tajta och bra skålar. Håller tummen där Armbågar är inte min grej...
Bara att handla