Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser ju ut att ha smala ben iaf!!Hmm eftersom bilden inte syns i förra inlägget & jag inte längre kan redigera det:
Hörru - bilden funkar inteVar på fm tur i Skrylle tillsammans med @GardenAngel
Promenaden i sig gick finfint, Ammo var nästan lydig och vi hade väldigt fint väder. Fick se när en viss annan tvåbening först trampade på långlinan och sedan trillade baklänges som om hon trampat på ett bananskal Skäms inte ens för att jag fotade när Alice var framme och "tröstade" (det gjorde Ammo med, men det gick lite fortare )
Vi passade även på att fota lite bilder i skogen, lägger upp dem i bildtråden sen!
När vi skulle fika fick Ammo korn på något och drog efter det - vilket hade varit lugnt om det inte vore för att långlinan small av (det är första gången det hänt mig) Ammo drog iväg som den idiot han är, länge än någonsinn dessutom.. Var borta utom synhåll en stund, men kom tillbaka för att kolla läget innan han drog en repa igen - kom sedan tillbaka ganska nöjd och letade upp mig och lät sig glatt bli kopplad. Exakt vad han höll på med vet jag inte, han brukar bara dra på synretning annars men jag såg verkligen ingenting.. Nåja, alla är helskinnade iaf så..
Tur han är gullig och fin i övrigt!
Scrolla längre nerHörru - bilden funkar inte
Det är verkligen oerhört pinsamt när det sker! Labben gjorde en liknande grej förra sommaren, skäms fortfarande öronen av mig när jag tänker på detJag har aldrig skämts såhär mycket i hela mitt liv!! Malte stack från mig när vi var ute för att springa fram till en hund och skälla Fattar inte Malte att det är riktigt obehagligt och att han själv blir jätterädd när det händer? har stängt in mig på toa för jag orkar inte med att titta på den lilla djävulen hoppas verkligen att den hunden inte får några men av det och Malte får i framtiden aldrig gå lös
Andas ut. Jag förstår att du skäms, men så länge den andra hunden är vettigt funtad får den inga men av det. Han bet ingen, ingen skadades och du bad säkert om ursäkt, det kan faktiskt hända allaJag har aldrig skämts såhär mycket i hela mitt liv!! Malte stack från mig när vi var ute för att springa fram till en hund och skälla Fattar inte Malte att det är riktigt obehagligt och att han själv blir jätterädd när det händer? har stängt in mig på toa för jag orkar inte med att titta på den lilla djävulen hoppas verkligen att den hunden inte får några men av det och Malte får i framtiden aldrig gå lös
Ser fortfarande ingen bildScrolla längre ner
Skumt. Andra gången är det länkat från bloggen så då ska det funka..Ser fortfarande ingen bild
Ah - hittade. Missade just det lilla inlägget dåSkumt. Andra gången är det länkat från bloggen så då ska det funka..
En sann omnivor reder sig själv!Valpus kan nog bli självförsörjande vad det lider. På promenaden nyss åt han älgbajs, två videkissar och en daggmask
Den hade jag för ett par veckor sen. vaknar mitt i natten av att hunden ulkar som fasen, hoppar ur sängen och schasar ut honom där han ulkar och spyr. Låter hund vara ute medans jag torkar upp magslem från MIN RYAMATTA!! Hämtar in hund och ger ljummet vatten, går upp för trappen med hund i släptåg och går mot sängen, hör hur hund börjar spy igen, återigen på MIN RYAMATTA!! Vaihelvete lixom..Kvällspromenad med båda. Valpen galen. Valpen kissar minst 2 ggr. Kommer in. Sätter mig ner. Valpen kissar inne. Ut med valp. Valp kissar. Städa upp valpkiss. Valp somnar. Sätter mig ner. Katten börjar spy. Valp vaknar. Städa upp spya och få valp att inte äta spya. Katten skvätter spya på mig.
Kan alla djur sova nu?
Kvällspromenad med båda. Valpen galen. Valpen kissar minst 2 ggr. Kommer in. Sätter mig ner. Valpen kissar inne. Ut med valp. Valp kissar. Städa upp valpkiss. Valp somnar. Sätter mig ner. Katten börjar spy. Valp vaknar. Städa upp spya och få valp att inte äta spya. Katten skvätter spya på mig.
Kan alla djur sova nu?