Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@fejt Jag förstår mig inte på de där testerna riktigt, men han är såå snygg
Ja! Exakt så!Man blir stolt och det känns som om man vunnit högsta vinsten på lotto
HahahaJa! Exakt så!
Att han senare rullade sig i bajs det...glömmer vi
Näää, inte riktigt så kort tid senVA, nähä, det var ju nyss känns det som, typ förra helgen!
Näää, inte riktigt så kort tid sen
Det där är verkligen det första jag "kollar" efter på morgonen och när jag kommer från jobbet och kliver in genom dörren, "luktar det hundskit eller inte?" Nu brukar jag ofta få sms av rastaren om det var något problem när hon var och tog ut honom på dagen, men man vet aldrig om han lyckades äta något när hon inte såg och sen blir dålig i magen tills jag kommit hem.Känslan när man blir väckt på morgonen av bajsdoft.
Kök och vardagsrumsgolven var sprutlackeade av "koblajor"
Hur kan det bli mer skit i volym än en hund har fått i mat?
Tiken får "fasta" över frukosten och få en minilunch senare istället.
Här har matlusten gått från stor till enorm. Inga svackor här inteJapp, idag har fru Polly vägrat frukosten helt trots favoriten nötkött och lammvom - så det bådar gott för att det finns smått i magen Nu stundar då ett antal veckor med überkräsen hund, men hon får äta det hon vill. Förra gången dög enbart VoH exclusive, men det köper jag inte längre (och hoppas slippa) och det innehåller nötputs och vom..... Kanske får jag finhacka maten istället för att ge i bitar. Några torrfoderkulor gick ner, vilket inte ingår i normala kosten - men hon får det hon vill inom rimliga gränser, bara hon äter något
Här brukar matlusten alltid vara enorm året runt - jag har aldrig sett denna dam så petig och kräsen som vid förra dräktighetenHär har matlusten gått från stor till enorm. Inga svackor här inte
Som uppfödare kan jag tala om att dom bästa leksakerna är våra sopor, gammal diskborste,en petflaska med stenar/ärtor,toarullar,en trasig tubsock med boll i ,benet på att trasigt par jeans mmHur kommer det sig att hundleksakstillverkarna inte gör "riktiga" leksaker?
Jag har köpt allsköns hundpedagogiska grejer, men det Valpus föredrar är skor, tofflor, vattenkannor och en speciell sorts små pet-flaskor. Även vissa kattleksaker går bra. Helst just när katten leker med dem
Haha! Kartonger som det har varit kattmatspåsar i går också bra. Det är också JÄTTEroligt att dra ner fårskinnsfällar som hänger över stolar. Sedan vänta en stund tills att matte har hunnit hänga upp dem igen. På't igen bara! Hundra gånger...Kan tipsa om tomma äggkartonger. Först har hundarna något att göra, sen har du något att göra...
Måste varit något skogsväsen som knuffade mig! För det är helt orimligt att man ramlar raklång baklänges av att kliva på en spårlina! Även om man har kroppskoordination som Bambi!Var på fm tur i Skrylle tillsammans med @GardenAngel
Promenaden i sig gick finfint, Ammo var nästan lydig och vi hade väldigt fint väder. Fick se när en viss annan tvåbening först trampade på långlinan och sedan trillade baklänges som om hon trampat på ett bananskal Skäms inte ens för att jag fotade när Alice var framme och "tröstade" (det gjorde Ammo med, men det gick lite fortare )
Vi passade även på att fota lite bilder i skogen, lägger upp dem i bildtråden sen!
När vi skulle fika fick Ammo korn på något och drog efter det - vilket hade varit lugnt om det inte vore för att långlinan small av (det är första gången det hänt mig) Ammo drog iväg som den idiot han är, länge än någonsinn dessutom.. Var borta utom synhåll en stund, men kom tillbaka för att kolla läget innan han drog en repa igen - kom sedan tillbaka ganska nöjd och letade upp mig och lät sig glatt bli kopplad. Exakt vad han höll på med vet jag inte, han brukar bara dra på synretning annars men jag såg verkligen ingenting.. Nåja, alla är helskinnade iaf så..
Tur han är gullig och fin i övrigt!