Här är vi på dag 22 efter första parningen - så segt att väntaVi tror ca 35. Svårt att veta vilken parning hon tog sig på men jag gissar den sista. Och den är 35 dagar sen idag. Kan ju vara plus-minus ett par dagar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här är vi på dag 22 efter första parningen - så segt att väntaVi tror ca 35. Svårt att veta vilken parning hon tog sig på men jag gissar den sista. Och den är 35 dagar sen idag. Kan ju vara plus-minus ett par dagar
Åh....hoppas, hoppas, hoppas!!!!Här är vi på dag 22 efter första parningen - så segt att vänta
Jag skulle ärligt bli förvånad om hon inte är dräktig med tanke på beteendeförändringar. Men man ska aldrig säga nåt säkert, för hon kanske har lagt sig till med sådant efter sin första kullÅh....hoppas, hoppas, hoppas!!!!
Räknar med valpning runt 20 maj. Mitt i mästerskapen och när lilla S kommer. Världssämst planerat. Alla garvar åt vår tajming
Haha...du låter som vi gjorde här. Vi såg en massa tecken men vågade inte tro på dom utan tänkte att det var vanesymtom från tidigare kullarJag skulle ärligt bli förvånad om hon inte är dräktig med tanke på beteendeförändringar. Men man ska aldrig säga nåt säkert, för hon kanske har lagt sig till med sådant efter sin första kull
Här hänger lillkatten Alf med på promenaderna. Knutte...den äldre katten hänger med bort till granngården, sen väntar han där och hakar på tillbakaSedan några dagar tillbaka har katterna hakat på promenaderna med Valpen. Det ser nog rätt roligt ut: Först jag och Valp sedan två katter på rad. Än är det dock inte läge att ha med getterna. Men vad kul det vore om det funkade framöver
Här är vi på dag 22 efter första parningen - så segt att vänta
Jag kommer inte ultraljuda, så jag får vackert vänta tills jag ser säkertOch här är det dag 8
Seeeeegt! På min andra tik märktes det direkt, när jag väl gjorde ultraljudet så var jag redan bombsäker på att hon var dräktig. Misstänker att Winzi är en sån där det inte märkts något förrän magen verkligen börjar växa. Vilket ju typ är där man ultraljudar
Men fy så hemskt. Hur är nerverna på en hund om den blir så nervös av att matte börjar hosta, att den biter så hårt att ett spädbarn dör ???
http://www.reuters.com/article/us-california-dog-attack-idUSKCN0XK007
Men fy så hemskt. Hur är nerverna på en hund om den blir så nervös av att matte börjar hosta, att den biter så hårt att ett spädbarn dör ???
http://www.reuters.com/article/us-california-dog-attack-idUSKCN0XK007
Nej det behöver inte ta så hårt om det tar illa - men det var ändå inte bara ett "nyp". Hemskt för föräldrarnaHåller med dig, förutom "så hårt" - ett så litet barn och en så stor hund, det behöver verkligen inte vara hårt alls...
Den svenska artikeln är ännu kortare. http://www.svd.se/hund-bet-ihjal-bebisDet var en väldigt tunn artikel, det känns som om det finns mer som inte kommer fram. Tragiskt hur som helst.
Nej det behöver inte ta så hårt om det tar illa - men det var ändå inte bara ett "nyp". Hemskt för föräldrarna