Kanske inte lika bra längre,för farbror blå får inte ha avtal/samröre med "buset"Ja, de har avtal med polisen. Har funkat bra så vitt jag vet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske inte lika bra längre,för farbror blå får inte ha avtal/samröre med "buset"Ja, de har avtal med polisen. Har funkat bra så vitt jag vet.
Så länge de sköter sin del av avtalet så tror jag inte det är ett problem. Köra avställda fordon är det väl eg bara böter på?Kanske inte lika bra längre,för farbror blå får inte ha avtal/samröre med "buset"
Jag flyttar tillbaks till Linköping direkt!@Wingates Avställd ?? Nej körförbud pga flertalet anmärkningar vid bes,bla på bromsarna Mao livsfarlig att transportera djur med,så se upp skåningar!
Ah sorry. Läste fel.@Wingates Avställd ?? Nej körförbud pga flertalet anmärkningar vid bes,bla på bromsarna Mao livsfarlig att transportera djur med,så se upp skåningar!
Undrar detsamma! Framförallt, hur orkar folk? Jag har jobbat, varit ute lääänge, ätit lite (färdigmat, jag orkade inte laga något ordentligt idag heller), städat lite och sytt ännu en matmössa. Det dök precis upp reklam för någon dejtingsajt på en annan hemsida och det enda jag tänkte var "neeeej, låt mig vara!"Det är dagar som dessa som jag är glad att jag inte har familj! Hur får folk tiden att räcka till?!
Ah sorry. Läste fel.
Jag tycker så klart inte det är okej på något sätt ska sägas men jag vet inte om det diskvalificerar dem från att ha avtalet.
Nu var det min tur, "klart dom ska hälsa" stuket fast otrevligt.
Var nere på stan med Milou i hopp om att kunna träna lite enkel kontakt. Mötte flera "bra" hundar och hundägare och allt var frid och fröjd. Ser en tant och en större hund, schäfersize ungefär, gå mellan vägarna (är tre gångvägar). Kortar in kopplet på min och går målmedvetet rakt framåt. Vad gör tanten? Jo släpper kopplet på hunden och den rusar självklart fram till min. Jag fortsätter gå och då springer hon ikapp mig "men för f*n, dom måste väl få hälsa" säger hon otrevligt och jag fortsätter gå. Hon tar då tag i sin hunds koppel och går åt andra hållet. Hör henne ropa (antagligen på hunden), då har hon SLÄPPT HUNDEN IGEN. Vi är mitt i stan, bland bilar, barn, andra hundar och allt möjligt. Ahhhhhh människor
Ja men verkligen... Tittade nämligen mot dem precis innan, och hunden gjorde inga direkta tendenser till att "slita sig", alltså så att hon skulle ha tappat detVilket stolpskott??! släpper kopplet
Det ser ut att vara lugntHur mycket godis ska man ha med sig till en helgkurs?! Vi har fått instruktioner om att tre olika typer av godis ska med. Gottegott (färskt alltså), lite segare godis (ankkött i vårt fall och get om ankan tar slut), och någonting på tub. Och "ta med dubbelt så mycket som du tror att du behöver".
Well, jag känner att om en 7,2kg Alice äter allt detta på två dagar kommer hon expoldera (eller kräkas)! Eller vad tror ni? Hur mycket tar ni mer er? I burken och påsen ligger 10 varmkorvar och ett paket blodpudding.
Kursen är på 6+6 timmar.