Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Det var det jag tänkte på, jag är helt fast i det efter att ha sett de två sista avsnitten av säs 2 igår. När eftertexterna rullade sträckte jag mig efter mobilen och beställde säs 3. Det var ju världshistoriens cliffhanger i tvåan!Home of samcro. Kan vara nåt på spåren där.
Man vad är alla hålen? Det kanske är du som gjort dem för att plugga dem med lavendel?
Ja! Det var det jag tänkte på, jag är helt fast i det efter att ha sett de två sista avsnitten av säs 2 igår. När eftertexterna rullade sträckte jag mig efter mobilen och beställde säs 3. Det var ju världshistoriens cliffhanger i tvåan!
(Förlåt för OT)
Nääää! Eternit är ju små fyrkantiga eller vågiga plattor! Och ditt uthus är typ HUGE! Jag trodde du bodde i radhus
PM:ar istället ... Mvh GemmalakiNetflix, babe. Jag älskar serien, men den lockar fram mina mc-fru-tendenser.
Igår vrålade jag "men skjut honom då, han är skitirriterande" med sån inlevelse att den RINGMÄRKTE hoppade högt och undrade om det verkligen var så jag tyckte man skulle hantera konflikter.
Pfffff, hur annars
Man vad är alla hålen? Det kanske är du som gjort dem för att plugga dem med lavendel?
Bokharabindan. Bok hara bindan. Ok!Tror det har varit täckt med träpanel tidigare (och ska väl bli igen, även om det är låååååååångt ner på listan). Lavendelhål har jag inte tänkt göra dem till, däremot hoppas jag att bokharabindan som jag planterade i somras/höstas ska hitta till dem.
(Så syns väggen mindre. )
Jag tror det kom i olika stilar, på den tiden det begav sig? Det här är mera funktionsfokuserat.
Och radhus, var har du fått det ifrån!? Jag bor i hus, tack så mycket.
Det uthuset är större än boningshuset dock, skulle jag tro. Två våningar och källare under halva dessutom. Det finns ett till uthus också.
Mitt stackars lilla hus är bara 1,5 våning (snedtak uppe) plus pannrum i källaren. Men jag har icke några grannar vägg i vägg i alla fall.
Bokharabindan. Bok hara bindan. Ok!
Jag tror på sandwichelement, en RARITET!
Har ingen aning om vad det är, bara. Lät som autocorrect gone bananas.
Ursäkta mig, jag ska gå ut och ta närbilder. Återkommer om någon minut, så kan du och @athena_arabians och alla andra eternitexperter fälla avgörandet.
Härligt att du förstår allvaret. Ta en bild på Clay också, raring
Ursäkta mig, jag ska gå ut och ta närbilder. Återkommer om någon minut, så kan du och @athena_arabians och alla andra eternitexperter fälla avgörandet.
Har ingen aning om vad det är, bara. Lät som autocorrect gone bananas.
Oj! Mycket för @Monster att pinka påAha, nä den heter faktiskt så. Hoppas på det här resultatet i sommar.
Härligt att du förstår allvaret. Ta en bild på Clay också, raring
Haha, hann inte se den uppmaningen, få återkomma.
Men här kan ni studera mitt uthus:
Plattorna överst ser kanske mer ut som vanliga eternitplattor?
Här kan ni se strukturen i brottytor:
Och det syns inte så tydligt, men de är ganska flexibla/böjliga där fästen släppt:
Så, @Hyacinth @athena_arabians @mandalaki @Blueberry och alla som kan tänkas intresserade: vad är det för något?
Gillar man tvestjärtar i öronen så kan man ju ha en sådan fasad.Aha, nä den heter faktiskt så. Hoppas på det här resultatet i sommar.
Skaffade just en bokharbinda i början när jag bodde där jag bor, men det växte så oerhört långsamt (trots att den ska vara snabbväxande !) så den lilla ynkliga saker åkte väck och ersattes med (från skogen) uppdraget vildvin.....ack så jag ångrar mig den växer hysteriskt och tar över alltGillar man tvestjärtar i öronen så kan man ju ha en sådan fasad.