Uppdatering och snackistråd 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Home of samcro. Kan vara nåt på spåren där.
Ja! Det var det jag tänkte på, jag är helt fast i det efter att ha sett de två sista avsnitten av säs 2 igår. När eftertexterna rullade sträckte jag mig efter mobilen och beställde säs 3. Det var ju världshistoriens cliffhanger i tvåan!

(Förlåt för OT)

Ja! Det var det jag tänkte på, jag är helt fast i det efter att ha sett de två sista avsnitten av säs 2 igår. När eftertexterna rullade sträckte jag mig efter mobilen och beställde säs 3. Det var ju världshistoriens cliffhanger i tvåan!

(Förlåt för OT)

Netflix, babe. Jag älskar serien, men den lockar fram mina mc-fru-tendenser.
Igår vrålade jag "men skjut honom då, han är skitirriterande" med sån inlevelse att den RINGMÄRKTE hoppade högt och undrade om det verkligen var så jag tyckte man skulle hantera konflikter.
Pfffff, hur annars:meh::cautious:

Nääää! Eternit är ju små fyrkantiga eller vågiga plattor! Och ditt uthus är typ HUGE! Jag trodde du bodde i radhus:D

:laugh:
Jag tror det kom i olika stilar, på den tiden det begav sig? Det här är mera funktionsfokuserat. :D

Och radhus, var har du fått det ifrån!? Jag bor i hus, tack så mycket. :mad:
Det uthuset är större än boningshuset dock, skulle jag tro. Två våningar och källare under halva dessutom. Det finns ett till uthus också. :laugh:

Mitt stackars lilla hus är bara 1,5 våning (snedtak uppe) plus pannrum i källaren. Men jag har icke några grannar vägg i vägg i alla fall. :D

Man vad är alla hålen? Det kanske är du som gjort dem för att plugga dem med lavendel?

Tror det har varit täckt med träpanel tidigare (och ska väl bli igen, även om det är låååååååångt ner på listan). Lavendelhål har jag inte tänkt göra dem till, däremot hoppas jag att bokharabindan som jag planterade i somras/höstas ska hitta till dem.
(Så syns väggen mindre. :D)

Tror det har varit täckt med träpanel tidigare (och ska väl bli igen, även om det är låååååååångt ner på listan). Lavendelhål har jag inte tänkt göra dem till, däremot hoppas jag att bokharabindan som jag planterade i somras/höstas ska hitta till dem.
(Så syns väggen mindre. :D)
Bokharabindan. Bok hara bindan. Ok! :up:

:laugh:
Jag tror det kom i olika stilar, på den tiden det begav sig? Det här är mera funktionsfokuserat. :D

Och radhus, var har du fått det ifrån!? Jag bor i hus, tack så mycket. :mad:
Det uthuset är större än boningshuset dock, skulle jag tro. Två våningar och källare under halva dessutom. Det finns ett till uthus också. :laugh:

Mitt stackars lilla hus är bara 1,5 våning (snedtak uppe) plus pannrum i källaren. Men jag har icke några grannar vägg i vägg i alla fall. :D

QqZhiPq.jpg

Jag tror på sandwichelement, en RARITET!

Härligt att du förstår allvaret. Ta en bild på Clay också, raring

Haha, hann inte se den uppmaningen, få återkomma. :D

Men här kan ni studera mitt uthus:
0ENhC7T.gif

Plattorna överst ser kanske mer ut som vanliga eternitplattor?

Här kan ni se strukturen i brottytor:
NycgwFJ.gif

r5kKDgo.gif

Och det syns inte så tydligt, men de är ganska flexibla/böjliga där fästen släppt:
98GJqST.gif

Så, @Hyacinth @athena_arabians @mandalaki @Blueberry och alla som kan tänkas intresserade: vad är det för något? :D

Haha, hann inte se den uppmaningen, få återkomma. :D

Men här kan ni studera mitt uthus:
0ENhC7T.gif

Plattorna överst ser kanske mer ut som vanliga eternitplattor?

Här kan ni se strukturen i brottytor:
NycgwFJ.gif

r5kKDgo.gif

Och det syns inte så tydligt, men de är ganska flexibla/böjliga där fästen släppt:
98GJqST.gif

Så, @Hyacinth @athena_arabians @mandalaki @Blueberry och alla som kan tänkas intresserade: vad är det för något? :D

Kanske mer sällsynt än vacker:D

Gillar man tvestjärtar i öronen så kan man ju ha en sådan fasad.
Skaffade just en bokharbinda i början när jag bodde där jag bor, men det växte så oerhört långsamt (trots att den ska vara snabbväxande !) så den lilla ynkliga saker åkte väck och ersattes med (från skogen) uppdraget vildvin.....ack så jag ångrar mig :nailbiting: den växer hysteriskt och tar över allt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 787
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar