Uppdatering och snackistråd 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Samma person gav sig på mig igår i en annan tråd. En person frågade om en försäkring och jag svarade eftersom jag nyss fått papper hem från bolaget. Den här personen började då ifrågasätta det jag skrivit. Jag vet att personen gått på många och även ringt hem så jag valde att inte ge mig in i en diskussion. Plötsligt får jag en avisering om att jag är taggad. Personen har då skrivit att hen pmat mig och ber mig hälsa till min sambo som hen nämner vid namn på facebook.
Här börjar det bli obehagligt.
Jag läser pmet men svarar inte utan väljer att blocka personen eftersom jag inte vill ha något samröre eller diskussion.
Jag frågar min sambo om han vet vem personen är. Svaret är ja men att det är ingen han har kontakt el så med utan vägarna har möttes ett par ggr för länge sen genom hunderiet.
I dag ringer personen upp min sambo och vill disskutera att jag blockat.
Den här personen är en fullkomlig främling för mig. Jag har alltså inte ens diskuterat med henom på fb utan jag svarade på ett inlägg en annan person gjort. När jag nonchalerar så PMar hen istället. När jag blockar ringer hen upp min sambo (som kort sa att han inte ville prata)
Det var mitt första inlägg i den gruppen sen jag gick med och blev påhoppad direkt!

Flera i gruppen har blivit påhoppade, fått privata saker uppdragna offentligt, fått samtal hem och blivit spamade på PM. Tom personnummer med de fyra sista siffrorna har snokats upp. När jag fick veta detta kände jag att det blev riktigt obehagligt och övervägde att gå ur gruppen. Dock blev personen blockad från gruppen men finns kvar i flera andra grupper. Med samma beteende.

Men gud, vad är det för människa?

Men du är väl frisk och o allergisk?

Allt annat än frisk! Har en autoimmunsjukdom, astma, allergi, höftproblem, diskbråck, felaktiga ben i en fot, är halt, har eksem, fel på axel och armbågar samt krokiga öh framben och dålig hårväxt samt klor.

När jag läser det själv borde jag nog blii avlivad och inte användas till avel men jag är parad en gång så nu har jag en 6 vägs korsning hemma :o

Men den är dock rätt lyckad hitills och bör kunna säljas vid omplacering till öh öh öh öh öh öh diskmakare!

Allt annat än frisk! Har en autoimmunsjukdom, astma, allergi, höftproblem, diskbråck, felaktiga ben i en fot, är halt, har eksem, fel på axel och armbågar samt krokiga öh framben och dålig hårväxt samt klor.

När jag läser det själv borde jag nog blii avlivad och inte användas till avel men jag är parad en gång så nu har jag en 6 vägs korsning hemma :o

Men den är dock rätt lyckad hitills och bör kunna säljas vid omplacering till öh öh öh öh öh öh diskmakare!

Då kan du inte vara blandras. De är ju friskare än andra.

Sitter och tittar förundrat på Hamlet medan han försöker "äta" märgben, han verkar inte för sitt liv förstå hur man kommer åt det som är inuti! Han har testat att slicka ett par gånger, men polletten verkar inte riktigt trilla ner:angel:
Lex å andra sidan blev klar med sitt märgben för en bra stund sen, och ligger och sover nöjt i soffan.

Nästan så jag tycker han kunde vara lite schysst och visa Hamlet hur man gör:p

En ettårig (okej, ett år och 2 veckor..) hane i min ras ska para 2 tikar om ett par veckor (ska börja löpa när som helst..). Gissa om jag är stolt över att vara en dalmatinermänniska :grin:

Något är lurt i flocken...
Billy uppvaktar Ivan, som i sin tur beter sig som en riktig retsticka och ömsom fräser åt honom, ömsom knatar runt på stela ben och låter Billy undersöka.
De har ALDRIG betett sig såhär förut.

Om det fortsätter i morgon är steg ett att bada Ivan. :angel: Sen vet jag faktiskt inte, men såhär kan vi inte ha det. :cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 817
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 059
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 023
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar