Terroristen hälsar att han ser fram imot det
Gissa hälsar att stampar han på henne så biter hon honom i hälsenan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Terroristen hälsar att han ser fram imot det
Nä, det har jag inte testat! Kan idomin eller helosan fungera eller finns det något ännu bättre? Hon går lös i princip hela promenaderna, har henne bara kopplad några minuter precis i början för att hon ska få värma upp.Har du provat att smörja med någon riktigt fet salva? Det är tjocka lager som gäller om det ska skydda.
Ladda får också sår av skaren, men hon rör sig ganska kontrollerat i skor, så hon får ha dem ändå.
Kanske kan du ha skor på hela promenaden och sedan plocka av dem när hon ska springa lös?
Fy vad tråkigt det lät vi vill ju gå långa skogspromenader!Ridhus.
Nu har jag iofs ingen aning om vad du pratar om, men jag är på
Nä, det har jag inte testat! Kan idomin eller helosan fungera eller finns det något ännu bättre? Hon går lös i princip hela promenaderna, har henne bara kopplad några minuter precis i början för att hon ska få värma upp.
Fy vad tråkigt det lät vi vill ju gå långa skogspromenader!
Nä, det har jag inte testat! Kan idomin eller helosan fungera eller finns det något ännu bättre? Hon går lös i princip hela promenaderna, har henne bara kopplad några minuter precis i början för att hon ska få värma upp.
Nu har jag iofs ingen aning om vad du pratar om, men jag är på
Hum...Borås. Det skulle nog jag kunna haka på. Ca 11-12 mil dit. Kan ta max 1½ tim.
Hum...Borås. Det skulle nog jag kunna haka på. Ca 11-12 mil dit. Kan ta max 1½ tim.
Kunde ju ta med skägget och kanske en liten valp den är stor nog då
Då kanske jag kan kika förbi också, om det råkar vara när jag åker förbi på väg till en tävling jag tror att vi åker förbi där i alla fall, men det är inte säkertHundbuketräff i typ Borås i vår/sommar
Meeen, annars får du ju åka en omväg om Borås fattar du väl!!!!!!Då kanske jag kan kika förbi också, om det råkar vara när jag åker förbi på väg till en tävling jag tror att vi åker förbi där i alla fall, men det är inte säkert
Finns tid och möjlighet så absolutMeeen, annars får du ju åka en omväg om Borås fattar du väl!!!!!!
Jag köpte 39 i de Merrell jag har nu tror modellen heter Daria eller något, en walking-sko, lågt skaft. Då får jag i två sockar, så har nog 38,5 om jag skulle använt dem på sommaren!Yep! De är breda! Jag tycker att skor på tex Din Sko ofta är väldigt smala, visst brukar jag kunna få ner fötterna i dem för det mesta, men inte sjutton är det bekvämt. Mina Merrell är väldigt breda i jämförelse vilken skostorlek har du? Jag kan, om du vill, försöka mäta hur breda mina är. Jag har även ett par sandaler från Merrell och de är underbara de med. Provade dock ett par Merrell-sandaler som var löjligt smala, jag fick inte ner foten i dem trots en storlek större än normalt, så tydligen är inte alla deras skor perfekta
Haha, min hund lägger sig ner och vägrar göra något när vi hoppar av bussen vid brukshundsklubben Någon nos har han inte heller, så nosework funkar inteVill också gå kurs. Men det vill inte skägget. Bara om det är nose work. Men jag vill gå nått där hunden rör lite på sig och gör mer än bara går runt i slowmotion i ett koppel och nosar.
Nose Worken är jättekul, spännande och går absolut att göra omväxlande men hunden jobbar ju rätt självständigt. Jag vill jobba IHOP med hunden, som ett team.
Då får du göra som jag. Envisa kräket får som han vill, han får ligga där i soffan och sura. Så skaffar man sig en ny hund som vill jobba lite och ha kulHaha, min hund lägger sig ner och vägrar göra något när vi hoppar av bussen vid brukshundsklubben Någon nos har han inte heller, så nosework funkar inte
Det är min plan Malte är verkligen husses älsklingshund, så tyvärr måste vi behålla honomDå får du göra som jag. Envisa kräket får som han vill, han får ligga där i soffan och sura. Så skaffar man sig en ny hund som vill jobba lite och ha kul