Uppdatering och snackistråd 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Haha! Han gillar i och för sig att dra, springa efter en mountainbike och bli vallad av Aussien. :up:
En bra dag kan min följa efter andra hundar en liten bit. Om de inte gör för avancerade svängar. Då tröttnar han och kommer tillbaka och ställer sig och tittar på ist :)

Längtar till sommaren :love:
10473439_10203106399339803_3616004430083058075_n.jpg

Är såå sugen på att gå en kurs! Är bara osäker om jag verkligen vill. Förra kursen jag gick var usel, för många hundar och människor, okunniga kursledare och trista metoder. Gick typ två gånger av åtta och kommer inte gå kurs där igen. Funderar på att gå en rallykurs eller träna med en träningsgrupp, men måste bara ta tag i det först :o

Gå rallylydnad! Kan varm rekommendera det! Vi har visserligen bara haft två kurstillfällen men så kul!

För min unghund är det även mkt bra med träning bland andra hundar .

Gå rallylydnad! Kan varm rekommendera det! Vi har visserligen bara haft två kurstillfällen men så kul!

För min unghund är det även mkt bra med träning bland andra hundar .
Grejen är att vi redan "kan allt", så det känns lite som bortslösade pengar :crazy:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 216
Senast: Scandi
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Letar efter en ny hundförarjacka. Vill ha en fodrad med huva och många fickor, skaljackor där jag kan sätta fleece under har jag. Har...
2
Svar
21
· Visningar
1 063
Senast: Niyama
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 033
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar