Lill-tjejen ar billig just nu.
Hon har bestamt sig for att forsoka trycka till Miss Mandy ... Nagot hon inte kommer att lyckas med, men om hon envisas har inte Mandy nagot emot att visa Lilla Diva hur det gar till.
Miss Mandy ar ett under av talamod ... fast i morse blev hon sur och ryade i nar Diva kom i vild karriar bakifran och tacklade henne sa hon nastan for omkull och den lilla skiten var villig att ta upp hennes utmaning. Bada fick lagga sig och lugna sig lite, men sa har kan vi inte ha det.
Det blir till att kora special traning med Diva ett tag ... jag VAGRAR att ha hundar som funderar pa att slass titt som tatt, och det ar precis vad Diva leder upp till just nu. Sa lange hon tror att hon kan komma undan med det for att jag inte ser.
Sager jag till ar hon lydig som ett lamm ... en kort stund, for ibland ar hennes attention span kort som en lus. Sa nu blir det till att gomma sig bakom horn och anvanda speglar och sa som jag gjorde med Mandy innan hon insag att man ALLTID maste ligga dar matte sagt att man ska ligga.
Det var val attan om jag inte skulle fa bukt med det har ocksa.
Sabla hund