Uppdatera vidare, del 12

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänker att om han trampat fel eller felbelastat på grund av tassarna så är det väl rimligt att det påverkar ländryggen?

Himla trist för er iaf :( Hoppas att vattenträningen hjälper även om han inte gillar det :) (och då är kanske vattentrask bättre ån simning om han inte gillar vatten så mycket?)

Han brukar bara halta ett kort tag (kanske några timmar) när det händer, så skulle vara förvånad om det hade belastat något större. Nåväl, :( stackars liten. Vi kanske fixar lite vattentrask till att börja med. Se om han kanske gillar det ändå! :up:

Ang det där med de magra hundarna på rysk utställning:
19787233_1807326639284357_3080899055250320557_o.jpg
Såg du salukin från samma utställning ? Den fick dina att se groteskt feta ut - stackars kraken :(

Såg du salukin från samma utställning ? Den fick dina att se groteskt feta ut - stackars kraken :(
Jag såg... Den enda gången jag sett salukis i liknande hull har varit i vanvårdsärenden där polis beslagtagit hundarna. Jag förstår inte hur någon ens kan komma på tanken på att hålla hundarna i sådant skick. Uppenbarligen måste ägaren/ägarna tyckt att det ska vara sådär, annars hade de ju aldrig tagit hundarna till en utställning. Så genomvidrigt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka