Idag på kvällsträningen på klubben fick jag typ tjorop och en liten applåd för Tinjas ställande under inkallning. Det kommer jag kunna leva länge på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Idag på kvällsträningen på klubben fick jag typ tjorop och en liten applåd för Tinjas ställande under inkallning. Det kommer jag kunna leva länge på
Tack!Det var ju snyggt så det var välförtjänt. Härligt att du tar åt dig av berömmet du fick.
Alpina löper exakt var femte månad. Man kan ställa klockan efter henne. Månaden innan så släpper hon all päls och så prick en månad senare så startar det. Jag hoppas dock att den lilla kommer löpa lite mer sällan. Typ en gång om året eller så..
Vad då, menar du att det är jobbigt med löp och fälltider?
/ Hon som hittat fluff i kylskåpet
Känns lite motigt
Önskar henne en sån där tjej som älskar att nöta på brukshundsklubben, spåra lite, vara ute mycket på allt möjligt och kanske tävla lite.
Tyvärr är Schäfer rätt ute bland dessa tjejer. Man önskar hellre Aussie, BC och Kelpie. Eller vissa småraser. Det är dessa raser som dominerar på klubbarna.
Har en tjej som jag tror hade varit utmärkt. Hon brinner liksom för hundar, tränar ofta och allt möjligt. Riktigt duktig vän. Hon har en ettårig flatcoated retriever just nu och vill att nästa ev. är schäfer. Tyvärr har hon inte med sambon på att skaffa hund nr 2 så pass snart.
Ettårig flatte låter inte som ett lugnt hem
Konstig Flatte....Haha kanske inte
Jodå, flatten är väldigt lugn om än lite vaktig. Men hon är väääldigt sansad.
Konstig Flatte....
Har en vän med många år med rasen. Otroligt vältränade och lydiga men sååå hög energinivå!! Hur orkan med dessa orkaner
Tyvärr har ingen av dem blivit äldre än 7 år pga cancer
Konstig Flatte....
Har en vän med många år med rasen. Otroligt vältränade och lydiga men sååå hög energinivå!! Hur orkan med dessa orkaner
Och jag som tycker flattar är segaKonstig Flatte....
Flattar är stirriga, men ändå långsamma på något vis de är överallt och ingenstans, men ändå tycker jag inte att de uppfattas som så snabba
Flattar är stirriga, men ändå långsamma på något vis de är överallt och ingenstans, men ändå tycker jag inte att de uppfattas som så snabba