Vi bor väl inte på samma ställeSjälv cyklade jag till jobbet hela vintern utan problem. Inga vinterdäck och barmark
Här var December/Januari i vintras.
Men ända upp i Mars kom det snö.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi bor väl inte på samma ställeSjälv cyklade jag till jobbet hela vintern utan problem. Inga vinterdäck och barmark
Nej det gör vi inte. Jag vet att det var mer snö i Täby och Åkersberga än i Sollentuna och centrala Väsby där jag jobbar. Jag kommer att fortsätta att hävda att det fanns snöfria veckor då temperaturen låg en bra bit över 0 för det gjorde det här. Förstår inte ens varför du argumenterar emot? Jag såg på din insta bl.a. att ni hade snö när vi inte hade det.Vi bor väl inte på samma ställe
Här var December/Januari i vintras.
Men ända upp i Mars kom det snö.
Alltså, jag förstår inte vad du pratar om?Nej det gör vi inte. Jag vet att det var mer snö i Täby och Åkersberga än i Sollentuna och centrala Väsby där jag jobbar. Jag kommer att fortsätta att hävda att det fanns snöfria veckor då temperaturen låg en bra bit över 0 för det gjorde det här. Förstår inte ens varför du argumenterar emot? Jag såg på din insta bl.a. att ni hade snö när vi inte hade det.
Jag bor precis bredvid Norrviken och isen va så tunn att du inte kunde ploga skridskobana som vanligt, mer än en kort period.
Men lägg ner nu. Jag skrev att jag tycker att det är positivt att Väsby BK har hindrena ute året runt eftersom det finns perioder på vintern då jag gärna kör agility när vädret tillåter och undrade om de andra två klubbarna gjorde så. Du skrev att dtbk tar in sina hinder på vintern pga skaderisk och jag skrev med glimten i ögat att vi ändå har så varma vintrar nu. Sen började du argumentera om själva vintern och där har vi olika upplevelser om Stockholm hade en snörik vinter eller ej.Alltså, jag förstår inte vad du pratar om?
Vädret där du bor är ju ointressant för huruvida klubben där jag bor behöver ta in hinder pga snö och is?
Min stallhistoria var också lättsamt berättad. Med smiley och allt.Men lägg ner nu. Jag skrev att jag tycker att det är positivt att Väsby BK har hindrena ute året runt eftersom det finns perioder på vintern då jag gärna kör agility när vädret tillåter och undrade om de andra två klubbarna gjorde så. Du skrev att dtbk tar in sina hinder på vintern pga skaderisk och jag skrev med glimten i ögat att vi ändå har så varma vintrar nu. Sen började du argumentera om själva vintern och där har vi olika upplevelser om Stockholm hade en snörik vinter eller ej.
Jag får välja Väsby bk helt enkelt när det är dags.
Jag har ju tvååriga Fenna hemma och jag skulle säga Kooikern i sig är en aktiv "sällskapshund", ingen brukshund men man får absolut inte glömma att Kooikern behöver jobba om man vill undvika oönskade beteenden.Vad är din plan att göra med kooikern? Vad kräver de och vad är deras främst användningsområde idag?
Därför att jag inte kom ihåg det förrän du postade dina bilder, då fick jag en minnescue.Min stallhistoria var också lättsamt berättad. Med smiley och allt.
Fast om du nu visste att vi bor på olika ställen, (vilket inte jag gjorde) och att det är kallare och blir mer snö där jag bor, varför fortsatte du snacka som att vi bor på samma ställe tills jag antog att vi inte gjorde det?
Så, då har vi grönt kort. Nästa år satsar vi på SM.
Vill du köra Ammo med?Det är ju inget kval för att tävla SM i bikejoring så vi skulle kunna åka i år, men vill ha bättre omkörningar och fräschare tassar!