Unghästar

Julienne

Trådstartare
Hejsan! ag är ny med ungästar. Men jag skulle vilja veta om det finns nåon som har koll på alla champinat och sånt.. hur sånt fungerar? Och en sak till, hur e d på unghäst VM hur gamla är hästarna där och hur kvalar man dit? Tacksam för svar.

Sv: Unghästar

okey tack så mkt men hur e d på unhäst VM då? Hur e d kval dit? Finns d SM oxå för unghästar?? Vlken ålder e d på unghäst vm?

Vilken ålder är det på Falsterbo?? Dom årliga tävlingarna där?

Tacksam för svar

Sv: Unghästar

Vet inte riktigt hur det är med unghäst-VM. I dressyr tror jag att det är kvaltävlingar och i hoppning tror jag att det är nån sorts kommittée som tar ut dem som ska vara med. Ålder är väl mellan 4 och 6.
på Falsterbo finns det nog tävlingar för 5-7 åringar.

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 478
Senast: Mia_R
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 704
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
2 098
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 215
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar