Unghäst-VM

Sv: Unghäst-VM

Grattis Grattis..så himla kul för dej, Pooh och Niklas!!! Fin fin häst!!!! :D

Vilka härliga fina bilder du fått upp både på din egen o Niklas hemsida Charlie....snart är det dags för 1 månads firandet ;)

Jag vet redan svaret. Ta det med resten av Buke sedan när tidningen är ute. ;) Krama lite på Mister från mig och min son.

Den måste jag också ha missat. "springer iväg och letar efter rätt nummer"

ja d får du allt...=) Charlie har ju gjort en tredje del för denna fantastiska framgång...Niklas en tredje del o Mister såklart den sista delen ;)

Nä jag såg inte en skymt av henne i reportaget?? Visst nämndes hennes namn men hon förtjänar väl för fasen en bild.

Äsch Niklas gjorde väl inte en tredjedel, han åkte ju bara med där på ryggen och glassade, hade jag oxå lyckats med :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders i fälttävlan har precis avslutats och nu står det klart vilka hästar och ryttare som får åka till unghäst-VM i Frankrike om...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 015
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 124
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈