Unghäst-VM

Sv: Unghäst-VM

stort grattis till dej Pooh, till mister och nicke o alla andra som har något med den fantastiska hästen o göra.
Superkul!

Stort grattis till er!!

Otroligt roligt!!

WOW säger jag bara!!

Ett jättegrattis! :)

Hoppas verkligen att denna fina häst får stanna i Sverige! :)

Grattis än en gång!

*KL* STORT GRATTIS! - Vilket ekipage! :bow:
Kanonkul med en Svensk seger! :banana: :bump: :bow: :bump: :banana:

Tack allihop! Ja, det är verkligen roligt. Tror nog hästen stannar i Sverige, Niklas vill nog inte släppa honom tror jag. :)

Tack, här sitter jag alldeles förvirrad och fortfarande omtumlad! Svårt att smälta detta! :)

Säger grattis här också, fast det mesta tog vi ju på telefonen. Gratta MrPooh också,(din man) det glömde jag när vi pratade. Korka nu upp den där flaskan när Nicke och compani kommer hem.

Grattis! Så häftigt!! :banana: :bump:
Jag var och tittade på breeders och speakern berättade att de hade vunnit, hela läktarna applåderade :D Tänk att det har varit svenska hästar som har vunnit unghäst VM i både hoppning och fälttävlan :)

Och Elin kom 14:e :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders i fälttävlan har precis avslutats och nu står det klart vilka hästar och ryttare som får åka till unghäst-VM i Frankrike om...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 015
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 124
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka