Unghäst-VM

Sv: Unghäst-VM

Han fick rätt!!! Ligger tvåa! Jippie!!!!:bump: :rofl: :banana: :bump: :rofl:

GRATTIS :bump:

F-n kan de inte ha webb-tv därnereifrån istället frö Flyinge :devil:

hört något om Ylva? Ser att hon inte ska starta.. kan det bero på det 82 straffen? :smirk:

Ja, hon var väl tveksam redan igår till start så det är nog pga straffen tror jag. Jättesynd!
Gissa om jag velat ha web-tv ja! Har gett Niklas order om att köpa alla filmer o foto han kan hitta! :D

Gissa om jag velat ha web-tv ja! Har gett Niklas order om att köpa alla filmer o foto han kan hitta! :D

Det finns ju web-tv! Jag kollar på något just nu i alla fall... Tror att det är 7-åringarna. Terräng är det, men franska (eller vad de nu pratar) är inte min starka sida... Men bilderna ser man!:bump:

Vet inte om det fungerar att länka direkt, men jag provar:
http://www.jumpingvideo.com/index.h...mpingvideo.com/scripts/live.php?code=Lion-dr1

Annars kommer man dit via denna länk, klicka på Live Video (i mitten)
http://www.mondialdulion.com/2006/pages/video_fr.htm

Och här kommer bild på din fina häst, men de har du väl redan sett kanske?
http://www.mondialdulion.com/2006/r...i_dressage_6_ans/slides/PCA06MDL_PIE_8429.JPG
Ryttaren också:
http://www.mondialdulion.com/2006/r...i_dressage_6_ans/slides/PCA06MDL_PIE_8445.JPG

Senast ändrad av en moderator:

Jag fick inte igång den innan. Det kom upp nått gammalt o sen gav jag upp. Kul om det funkar nu! :)

Ja bilderna har jag sett. Här missas inga bilder minsann! ;) Låg en bild på första sidan också i referatet om dressyren, galoppbild från sidan, också fin.

Nu är jag äntligen här och kan skicka ett riktigt stort GRATTIS!!! Jösse vad roligt och vad nervös du kommer att vara i morgon till Nicke hör av sig :p ;)
Jag fortsätter att hålla tummarna även om de redan börjar bli blå, de är väl svarta till i morgon eller nåt :p
Lillskruttan skötte sig utmärkt idag btw! Filmsnutt kommer ev om jag kan lära mig hur jag får in det på datorn och får iväg det :crazy:

Du... ibland skall man ha tur alltså. Vilken tur att han fick rätt där, men skam den som ger sig när det gäller sådant. Håller verkligen tummarna inför i morgon !!

Oavsett har han ju gjort en supertävling hittils. :)

Ja, oavsett vad som händer idag så har han varit kanon!

Inte kul med en sådan hinderdomare som den vi råkade ut för. Han sa att N gjort en vänstersväng och korsat sin egen väg i vattnet och vägrade ge sig. H.D hade tom gått ner och kollat hovspåren sa han.
N visste ju att han svängt höger, men H.D gav sig inte ändå, så de fick plocka fram film och titta på, och N hade ju klockrent rätt. Man undrar hur blind en hinderdomare får vara?
TUR att det filmades! Lite skillnad att ligga i topp eller på plats 35 inför hoppningen...:crazy:

igår ringde de precis i strulet med straffet i vattnet och samtidigt höll jag på att slanga i vatten i vårt stora akvarie. Behöver jag säga att jag glömde det?! Väldigt mycket vatten i vardagsrummet innan jag fattade vad som plaskade...

Kan det? Det brukar väl vara mer regel än undantag när det gäller hennes dressyr oavsett vilken häst det än gäller :devil:

Jag säger inte emot.

Dotterns kompis däremot är lite ledsen för att hon inte kom med pga "sin orutin". Hon har en 6-åring som gått 2 CIC och 1 CCI med bra resultat brukar ligga sådär 56-58 straff i dressyren, något ner i hoppningen och har nollat terrängen de flesta gånger. De två gånger som hon missat har det varit ryttarmiss. Fast hon lär sej. Att då inte komma med pga orutin medan andra är med som har så höga dtreesyrstraff i vanliga fall.. :devil: ja..

Man undrar hur blind en hinderdomare får vara?...
Noterar att det är en man här med. Konstaterar att det ofta är äldre män utomlands. Misstänker starkt att det med att inte ge sej är ett könsdrag.

TUR att det filmades! Lite skillnad att ligga i topp eller på plats 35 inför hoppningen...:crazy:...
Skönt att det tog filmen som bevis och att det fanns film!!!!!

Väldigt mycket vatten i vardagsrummet innan jag fattade vad som plaskade...
Ditt alldeles egna vattenhinder. Jaja... testade du vägen där?

Noterar att det är en man här med. Konstaterar att det ofta är äldre män utomlands. Misstänker starkt att det med att inte ge sej är ett könsdrag.

Skönt att det tog filmen som bevis och att det fanns film!!!!!

Ditt alldeles egna vattenhinder. Jaja... testade du vägen där?

:o Nu avslöjade du mig. Jag ville så gärna vara på plats så jag byggde vattenhinder i vardagsrummet. Tur att det inte blev lika stort som i Lion! Men jag kan säga att JAG korsade min egen väg, krypandes med badlakan, måååånga gånger:rofl:

Heja Mister!!!!
Håller verkligen tummarna för honom, han är verkligen underbar!! Förstår hur nervös du måste vara som inte ens är på plats!

Misstänker att din häst indirekt höjer värdet på min fast hon långt ifrån är till salu!!

//trip (-med maijm-avkomma)

GRATTIS :bump: :bump: :bump:

de vann

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders i fälttävlan har precis avslutats och nu står det klart vilka hästar och ryttare som får åka till unghäst-VM i Frankrike om...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 015
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 124
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka