Unghäst-VM

Sv: Unghäst-VM

Den officiella sidan är denna: http://www.mondialdulion.com

Inget man blir imponerad av tyvärr...

Hittar bara resultat från en av klasserna (och bara halva startfältet)...

Jag tycker dock denna sidan är lite bättre:
http://www.rechenstelle.de/html/veranstaltungen/lelion/2006/uebersicht.htm

Märkte nu att halva klassen går i dag och andra halvan i morgon, inte så konstigt att där bara är hälften av resultaten!!
Din häst borde starta i morgon enl. listan ovan, eller?!

Senast ändrad av en moderator:

Ja, går sist i morgon ser jag, jag som trodde han gick idag!

Senast ändrad:

Sitter på jobb och kunde inte följa med, så nervös e man ju på distans. Jag trodde först han skulle gå idag och fick besked på sms att Nicke satsat för friskt i den ökade galoppen så Mister hoppade av banan. Tur man har liiiite koll på läget annars hade jag väl svimmat av chock om jag gått på det skämtet! :D

Sitter på jobb och kunde inte följa med, så nervös e man ju på distans. Jag trodde först han skulle gå idag och fick besked på sms att Nicke satsat för friskt i den ökade galoppen så Mister hoppade av banan. Tur man har liiiite koll på läget annars hade jag väl svimmat av chock om jag gått på det skämtet! :D

Då får du ladda om för morgondagen i stället!!:D
Det går säkert bra!

Yahoooooo!!!! Mister startade sist och gick in som ledare i klassen, jag tror jag dör! :bump: :rofl: :bump: :banana: :D

Niklas delar förstaplaten med Karin Donckers och Michael Ljung, de har 44.8 straff.
Elin ligger på en fin 11e plats med 51.9. Viktoria delad 12 med 52.10 straff.
Snyggt ridet!

Ja, det är helt otroligt! Jag sitter här med bedövad mun, har precis rotfyllt en tand. Kanske ska göra det vid varje viktig tävling. ;)

Åh vad kul!! :banana: :bump: (inte med tanden då..:smirk: )

Snacka om ojämn bedöming, ena domaren har gett Victoria 120 (42a plats) och en annan 149 (4e plats)!! Jisses. :confused:
Dag ligger förresten på 40 e plats, Hilton verkar vara struken..?

Anna Nilsson delad åtta bland 7-åringarna.

Nu håller vi tummarna håårt för alla svenskar!

Tack! :)
Ja, min redovisning var inte komplett, nästan halva klassen är kvar för 7-åringarna och Dag glömde jag (förlåt Dag). Lite virrigare än vanligt måste jag erkänna, inte värt att ge sig på något svårt jobb som kräver koncentration idag tror jag! :o

Senast ändrad:

Haha, ungefär lika mycket nytta som jag gör på mitt jobb då, tittar mest på webb-tv från Flyinge.. :angel:

Men varför startar inte Hiltons sexåring?

De svenskar som inte har startat än av sjuåringarna är Hilton och Ylva Tevell.

Nu var Nicke glad va? :D

Rätt nöjd faktiskt! :D Tror pållen får en extra morot ikväll.

Vet inte varför Hiltons 6-åring inte startade. Håller tummarna för de svenskar som är kvar! Hilton la sig precis bakom Nilsson i 7-årsklassen.

Senast ändrad:

:bump: Sååå..himla spännande,ochSUPERKUL för "Nicke".(och hela Poohfamiljen)
Han har en spec.plats abbonerad i våra hjärtan.Vi följer dem alla,och håller tummarna:banana:
Annars är det lätt att abstinensen infinner sig när säsongen är över. Hur ska man hålla flåset uppe, när inga terrängbanor skall "analyseras",och man inte är "uppsutten" så att säga..:angel:

Han har en speciell plats i våra hjärtan också och hur det än går idag och i morgon så är han världsbäst för oss! :love:
Du kunde sagt innan att du hade abstinens, det kunde vi avhjälpa genom att skicka med dig som groom ju! ;)

Såg det i tidningen idag. Skit kul. PM:a din adress så skickar jag tidningsurklippet sedan om du vill. Vi håller tummarna stenhårt för er och hästen. Ja, vad Mathias och jag tycker om killen, det vet du ju redan. ;)

Strid där nere nu. Donckers 1a, Niklas antingen 2a eller 35a (bråk om ett straff som han just nu fått, han snubblade i vattnet tydligen men stoppade inte, så de vill ha bort det) Jung också felfri inom tiden ligger 2a om Niklas inte får rätt, annars 3a.
Detta efter terrängen!

Strid där nere nu. Donckers 1a, Niklas antingen 2a eller 35a (bråk om ett straff som han just nu fått, han snubblade i vattnet tydligen men stoppade inte, så de vill ha bort det) Jung också felfri inom tiden ligger 2a om Niklas inte får rätt, annars 3a.
Detta efter terrängen!

Undrade just.. då är inte Nicke go just nu :angel:

det är inte lätt när hinderdomare tycker en sak och "vi" en annan :crazy:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders i fälttävlan har precis avslutats och nu står det klart vilka hästar och ryttare som får åka till unghäst-VM i Frankrike om...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 015
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 124
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur