Unghäst-VM

Sv: Unghäst-VM

Kan nu meddela att om man är intresserad av att shoppa hästidning så satsa på Stallmagasinet nr 8 som kommer ut i december. :angel:

Nä jag såg inte en skymt av henne i reportaget?? Visst nämndes hennes namn men hon förtjänar väl för fasen en bild.

Äsch Niklas gjorde väl inte en tredjedel, han åkte ju bara med där på ryggen och glassade, hade jag oxå lyckats med :p

Bild? På mig? De vill väl inte skrämma bort läsarna! ;)

Nä jag såg inte en skymt av henne i reportaget?? Visst nämndes hennes namn men hon förtjänar väl för fasen en bild.

Äsch Niklas gjorde väl inte en tredjedel, han åkte ju bara med där på ryggen och glassade, hade jag oxå lyckats med :p

tror inte du klarat gå in o göra en felfri
banhoppning på den banan, med det underlaget med den pressen.........

Ligger viss träning bakom att det ser så enkelt o lätt ut...

klart Fio hade klarat det :rofl:

hon har bara inte haft rätt häst .. :idea:

förresten.. var ryttaren på så gott humör att du försvarar honom efteråt..f-n han måste vuxit till sej :angel:

Han va på MYCKET gott humör...har du råkat ut för något annat eller? =)

Senast ändrad:

Självklart hade jag gjort det, nada problemas. Möjligvis hade jag väl velat provhoppat Mister någon gång innan :angel:

Han va på MYCKET gott humör...har du råkat ut för något annat eller? =)

mm man kan väl säga att han inte precis är arrangörens/sekretariatets/hinderpersonalens ängel precis. :angel:

Inte ens när han tävlade för klubben(vår gemensamma fd). Men han är go ibland :idea:

och väl värd att vinna :D

:rofl:

jo tack...inte alltid lätt...men finns en viss charm i det med :d

Visst va de värda detta. Kämpar o sliter...så tack tack!! ;)

Det är otroligt roligt att läsa om dina framgångar Pooh. Dina hästar stickar fram nosen lite här och var numera känns det som, och det är alltid lika roligt att se!

MrsL, TACK för en kanonbra rapport! Det känns som att man stod där bredvid dig och grät under prisutdelningen ;-) Hoppas på fler sådana rapporter!

Stort GRATTIS till Pooh, MrsL & ryttaren :-)

SÅ, då va det månadsfirande idag :d

Charlie...lägger du skumpan på kylning??? :D

page0_2.jpg

great, då kommer vi o våldgästar sen.......;)

Ska vi ta med Mister oxå så han får va med o fira på ett hörn? :d

Mister fick en härlig skogspromenad o massa kärlek igår :d Han njöt i fulla drag...

hmm, ja brukar alltid få höra att ja skämmer bort dem alldeles för mycket...men tro mej...Mister får all uppmärksamhet den lille mannen förtjänar ;) INGEN går förbi boxen eller hagen utan ett litet "viskvisk", "naaaw vad söt han är"...där e han juh...osv osv...han får precis den uppmärksamhet han älskar att få...mår som en liten prins gör han ;)

Så skall han ha det, eller rättare sagt alla hästar borde ha det så. När du ändå går förbi honom, klappa och pussa lite på honom från mig också då.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Breeders i fälttävlan har precis avslutats och nu står det klart vilka hästar och ryttare som får åka till unghäst-VM i Frankrike om...
Svar
0
· Visningar
330
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 015
Senast: MML
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det påsk igen och det är den värsta hög tiden förmig. Så justnu på minner väldigt mycket om väldigt jobbiga saker. Men det är ändå...
2
Svar
32
· Visningar
2 124
Senast: Flixon
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
895
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppdateringstråd #2
  • Hård nacke