Unghäst VM-dressyr

A

Ankiesen

Har helt för mig att det gått, har hört ngn prata om resultat, men jag hittar inget någonstans. Har för mig att det skulle gå när falsterboveckan var. Å på ridsport.se hittade jag ngn info till de som var intresserade att rida unghäst VM i hoppning å d skulle åg i september... Är jag helt ute å cyklar eller? :confused:

Unghäst VM i dressyr har gått, ett enda svenskt ekipage gick till final - Mia Runesson (yngsta ryttaren!) och Era TP!

Det står nog en hel del i kommande Ridsport om det! :D

Mvh Cissi

Liknande trådar

Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter...
2
Svar
23
· Visningar
2 004
Senast: animalasia
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 028
Senast: super
·
Ekonomi & Juridik Jag har försökt googla, men hittar inget riktigt tillämpligt och tänker att här inne finns ganska mycket erfaret hästfolk som brukar ha...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 913
Senast: Svartkatt
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 303

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka