Unghäst VM-dressyr

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare Ankiesen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 403
A

Ankiesen

Har helt för mig att det gått, har hört ngn prata om resultat, men jag hittar inget någonstans. Har för mig att det skulle gå när falsterboveckan var. Å på ridsport.se hittade jag ngn info till de som var intresserade att rida unghäst VM i hoppning å d skulle åg i september... Är jag helt ute å cyklar eller? :confused:

Unghäst VM i dressyr har gått, ett enda svenskt ekipage gick till final - Mia Runesson (yngsta ryttaren!) och Era TP!

Det står nog en hel del i kommande Ridsport om det! :D

Mvh Cissi

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 417
Senast: Mirtai
·
Hästvård Hej allihopa! Jag har hamnat i en tråkig situation, och behöver lite tips på hur jag kan tänka för att inte bli för deppig. Nu till...
Svar
13
· Visningar
1 285
Senast: Kilauea
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
22
· Visningar
2 424
Hästvård Hej! Va ute och red gör 1,5 månad sen och hästen tappade en sko i galopp och började halta. Vi gick hem och hovslagaren kom dagen efter... 2
Svar
23
· Visningar
2 245
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka