Men hon borde ju vara i säng då!Hon tänker väl rösta med 10 s till godo som vanligt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men hon borde ju vara i säng då!Hon tänker väl rösta med 10 s till godo som vanligt![]()
hm jag har ju inte haft något att teoria om egentligen innan din röst på mig juOk, DL om 44 min och leken på sid 2?!
Måste nog röra om i grytan lite...
LenaH röstar på quarter4ever för hon borde ha både teoriat och röstat vid det här laget om hon ska vara i säng i tid för att gå upp kl 5 imorgon bitti.
Jag är väldigt beredd att ändra min röst om något mer misstänkt dyker upp innan DL.![]()
Nej jag hittade ingenting då och när jag kom hem så tyckte visst värmepannan att jag hade för lite att göra så den tyckte att jag kunde göra jobbet åt den och somnade.Pigg och med tid och inget annat som skavde?![]()
Varför har du försökt att hålla dig ifrån att skriva? Att inte skriva hittar man ju inga onda på direktJag har verkligen försökt hålla mig från att skriva men nu är det bara 45 min till dl och ingen annan skriver så nu gör jag det.
nänänä nu får jag protestera! det gör jag väldigt sällan på senaste lekarna faktisktHon tänker väl rösta med 10 s till godo som vanligt![]()
nja sååååå tidigt lägger jag mig inte ens om om jag ska upp kl 5 imorgon bitti- men troligen så sover jag före midnatt i vart fall (hoppas jag!)Men hon borde ju vara i säng då!
![]()
Jag tror att det är för att både @Niyama och @quarter4ever fick en del skit (av mig ffaVarför har du försökt att hålla dig ifrån att skriva? Att inte skriva hittar man ju inga onda på direkt![]()
Jag hade det som målsättning faktiskt när jag gick upp 5...nja sååååå tidigt lägger jag mig inte ens om om jag ska upp kl 5 imorgon bitti- men troligen så sover jag före midnatt i vart fall (hoppas jag!)
Ah, just det, det hade jag glömt...Jag tror att det är för att både @Niyama och @quarter4ever fick en del skit (av mig ffa) för att de spammade en lek för ett tag sen.
Jag tolkar det inte som en del av denna lek om du hajar.
men jag reagerar lite på att @Niyama försöker hålla sig ifrån att skriva, varför?
Varför har du försökt att hålla dig ifrån att skriva? Att inte skriva hittar man ju inga onda på direkt![]()
Jag klarar mig på 5-6 tim sömn utan problemJag hade det som målsättning faktiskt när jag gick upp 5...![]()
Åh! En andraröst! Tillika på mig som försökte få igång leken!Idahoe röstar på LenaH
Som verkar vilja få Q att gå och lägga sig tidigt, kanske så att Lena i lugn och ro kan få käka?
![]()
Okej, det hade jag faktiskt missat, jag ber om ursäkt!Har ni levt under varsin sten?För att jag fått klagomål på att jag skriver för mycket, och ärligt talat orkar jag inte med mer "skäll" just nu (snälla, gör ingen diskussion om detta nu, skriver det enbart för att förklara varför jag inte skrivit). Jag brukar försöka hjälpa till att "få igång" leken när jag har tid för det, men nu kände jag att då "slösar" jag massa inlägg på det och sen kollar folk på statistiken och ser att jag har skrivit så många inlägg. Så då kände jag att nu får väl nån annan sätta fart på det.
"Klarar sig" är ett relativt begrepp, jag kan om det behövs klara mig på så lite sömn ibland, men de som måste umgås med mig håller inte helt med i den fråganJag klarar mig på 5-6 tim sömn utan problem![]()
I know the feeelingÅh! En andraröst! Tillika på mig som försökte få igång leken!
Men jag klarar mig konstant på så pass lite sömn"Klarar sig" är ett relativt begrepp, jag kan om det behövs klara mig på så lite sömn ibland, men de som måste umgås med mig håller inte helt med i den frågan![]()
![]()
Ochdär får jag erkänna att jag glömde att hemlig röstade på dig (fast jag nyss skrivit om det...Åh! En andraröst! Tillika på mig som försökte få igång leken!