Ok, feltänk av mig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ok, feltänk av mig.
Nu vet jag hur svårt det måste vara att rösta när det finns typ 25 inlägg sammanlagt att gå på men det där stämmer inte.Jomensåatte....Ska strax åka till jobbet och behöver därför lägga min röst redan nu.
Om det finns så mycket att gå på, nej typ inte ett dugg.
Med risk för att jag alltid hakar upp mig på nåt hon skriver (ta det inte personligt) så väljer jag att rösta på LenaH. Detta då hon började med att säga att jag nog tänkt galet, men ville inte komma med en gissning själv om antalet ulvar.
hemlig röstar på LenaH
Pigg och med tid och inget annat som skavde?Nu är jag pigg typ.. och har lite tid på tåget, tyvärr bara mobil men det är inte så många inlägg än. Tycker lite synd om @hemlig som var tvungen att lägga en sån tidig röst. Annars kändes det lite märkligt att tro att det var 50/50 goda onda men det säger inget om hennes roll egentligen.
Ska man våga tro att det är så illa som 5/5? Eller 6/4 (6 goda alltså)?
Ok, DL om 44 min och leken på sid 2?!
Måste nog röra om i grytan lite...
LenaH röstar på quarter4ever för hon borde ha både teoriat och röstat vid det här laget om hon ska vara i säng i tid för att gå upp kl 5 imorgon bitti.
Jag är väldigt beredd att ändra min röst om något mer misstänkt dyker upp innan DL.![]()
Här känner jag som du, @hemlig drar ju nästan undantagslöst på sig röster DL1 och det ska i princip vara så att hon outar sig totalt som ulv för att jag ska lägga en röst där tidigt i leken.Hur som helst kommer jag inte rösta på hemlig för dels skriver hon alltid skumma grejer och dels skulle hon inte kunna vara här och "försvara" sig. Så jag tänker avvakta där.