del 2 ...
OK denna missade jag förut innan röstningen ( som jag ändå misslyckades få in i tid

)men det får mig ju inte att vara mindre

tyvärr, för det låter ju ännu mera som någon som inte behöver läsa rollistan? Eller är jag färgad över att hon lurade mig ända ner i dyngstacken i förra leken

Nåväl på min obslista o inte annat för att hon var en av de som hade 3 röster som syntes medans snurrfian med 2 åkte...
Ok ett försök att säga att jag minsann inte brukar vara ulv? eller varför lägga in detta?
tja detta kan vara Å Ena Sidan eller Å Andra Sidan, noterar iaf...... Alltid lätt för de onda att haka på en annans teori istället för att komma med en egen, ffa som det är en halvtimme kvar till DL , har man tidsbrist och det är bråttom är det mer förståeligt tycker jag rent allmänt Och hm en uddaröst var det ju inte? snarare en andraröst? Eller menade du att du brukar vilja lägga uddaröster för att inte avgöra?
Jag håller med
@Artline här detta var det jag tyckte var skumt också
fast just med denna uppställningen så får jag inte ihop det hur du tänkte? För då hade ju koppen 3 el 4 röster beroende på dolda rösten eller Habina 3 (eller 2-inte troligt iom snurrfian åkte med 2 öppna röster) eller så hånger jag inte med i hur du tänker?
ja det jag själv kom fram till!
ok lite att fundera på, och ska kolla igenom detta inlägget noga.........