Du tror alltså att ulvarna käkar tjuven?
Det vet man inte. Men mitt fokus ligger främst på att få ut ytterligare en ulv, för enligt min beräkning så står det 3-2 till goda, men då har vi ju psykopaten kvar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du tror alltså att ulvarna käkar tjuven?
Tjuvarna käkar väl också inatt?Det jag funderar mest på är scenarion.
1. Om en god käkas inatt så borde det vara 2-2-1.
2. Om tjuven käkas inatt så 2-2.
3. Om ängeln lyckas stoppa käk så är det 3-2-1.
Vid lynch imorgon borde vi tämligen försöka få ut en ulv oavsett scenario. I bästa scenariot (2) står det då 3-1 till goda, om inte psykopaten är den som lynchas då.
Just det här med tre sidor gör mig extremt förvirrad såhär på slutet, har ingen aning. I början var det lite mindre viktigt att ha koll på tjuvarnas upplevde jag då ulvarna är fler plus att de har psykopaten
Tjuvarna käkar väl också inatt?
Vi är 5 kvar så då borde det stå 3-2 till goda, annars är leken över. Det är 1 psykopat och 1 vanlig ulv. Jag tänker att det är bäst att ta den vanliga ulven först? För lynchar vi psykopaten idag drar den med sig en god, i värsta fall ängeln. Så är det fritt fram för den sista ulven att käka och så blir det oavgjort.
tar vi den vanliga ulven står det 3-1. Även om käket lyckas står det 2-1 och goda kan vinna
Vi är sex kvar, sju stycken var det som röstade igår. Och @iiantazie blev ju käk.
Va? Om 7 röstade igår och GA lynchades och iiantazie blev käk så är vi väl fem kvar i livet?Vi är sex kvar, sju stycken var det som röstade igår. Och @iiantazie blev ju käk.
Va? Om 7 röstade igår och GA lynchades och iiantazie blev käk så är vi väl fem kvar i livet?
Se inlägget jag skrev efter det. Jag är extremt förvirrad nu.
Jag kommer kanske inte hinna tillbaka innan DL, så röstar nu.
Jag litar fortfarande inte på Ferrari, för att jag inte tror att en god skulle ta på sig siarrollen. Hon känns även skum, även om det inte är en bra anledning. Jag tror att hon är ulv, eftersom att jag inte ser på vilket vis det skulle gynna goda sidan att "låtsas" vara siare. Jag tycker att hon borde ha märkt vad folk trodde och kunnat försöka avstyra det också, så att det blev lite lagom.
Gabby_Ossie kan vara vad som helst. Jag har inte fått något grepp om henne alls, så kommer inte rösta på henne.
Cirkus har startat drev mot hemlig (ulv) och det tror jag inte att hon skulle göra som ond, men vad vet jag.
Aliisa röstar på Ferrari, och ber om ursäkt för en dålig röst, men det är Ferrari jag misstänker mest.
Att det är fullt möjligt att det var alibiröster.hur ser du på det faktum att Ferrari röstat på hemlig i 3 olika lyncher?