Trots att vi var 14 deltagare från början och är 12 kvar nu, så känner jag typ att det bara är en handfull deltagare med i leken? Dvs att det är väldigt många som håller sig anonyma. Så jag vill nog pausa att läsa ikapp en liten stund, för att ta mig en närmare titt på de som jag upplever är väldigt anonyma. Anledningen till det är att jag är rädd att jag helt enkelt hakat upp mig på de som är aktiva, skriver och syns till och att det gömmer sig ulv/ulvar bland de som håller sig rätt anonyma. Det är ju något som hänt förr liksom, att en ond hållit sig i bakgrunden och liksom mest "smygit med".
Här är deltagarlistan:
1. Mirtai - Har jag sett till. Reagerade på det där med plural igår och fick min efterhandsröst pga det. Känner dock att det är dags att släppa det då det egentligen inte har någon substans i leken. Alltså, hon kan ju inte hjälpa att hon använder ord/koncept (eller vad man ska kalla det) som jag inte begriper mig på.
2. Elo - Har varit i lite blåsväder idag bland annat pga hur hon formulerat sig. Har (hittills) fått majoriteten av alla röster idag (ska dock sägas att jag ligger tre sidor efter fortfarande, så har något ändrat sig så stämmer inte de siffrorna).
3. qitis - Har lagt två förstaröster två dagar i rad. Har synts till precis som jag minns att hon brukar göra med inlägg och teorier åt olika håll. Har väl reagerat på något här och där, men inget jätteutmärkande, och det är ju som sagt enklare att reagera på vad folk skrivit om de faktiskt skrivit något - jämfört med om de inte gjort det.
4. heffaklumpen - jag!
5. Ceta - Vet jag är med i leken och jag har ifrågasatt henne om en sak (om man nu kan kalla det ifrågasättande?). Minns dock inget speciellt som hon har skrivit.
6. QueenLilith - Har jag ingen koll på och hade jag nästan glömt var med i leken (förlåt!
)
7. LenaH - Vet jag också är med i leken då hon, precis som Q, skrivit inlägg och synts till. Däremot vet jag absolut inte vart jag har LenaH (inte för att jag har någon vidare koll på de andra heller).
8. fio - bybo
9. karamelldrottningen - Har jag sett skriva några inlägg men jag upplever henne som ganska anonym.
10. cirkus - Jag vet att cirkus är med i leken då hennes namn nämnts i mer eller mindre alla teorier, framför allt under förmiddagen. Det är dock inte så konstigt med tanke på gårdagens röstning. Men ändå någon jag upplevt som anonym hittills (men som jag uppfattat det har cirkus haft tidsbrist så det förklarar nog anonymiteten).
11. Lobelia - Också synts till och jag har sett att hon skrivit inlägg. Men jag har inga minnen av vad hon skrivit och egentligen ingen uppfattning om henne alls.
12. Gabby_Ossi - Har jag också upplevt som lite anonym hittills. Minns typ ett inlägg och det var ett inlägg som innehöll en röstlista. Vet dock att hon skrivit åtminstone några inlägg till men får väl ändå totalt sett ses som anonym i mina ögon.
13. Blacksmithfarm - Ronja (spion)
14. bollen__ - Tycker jag alltid är anonym och svår att få någon typ av uppfattning om. Det är inget som är annorlunda i denna leken, så totalt sett ingen koll här heller.
*vill bara säga att jag skrivit ur minnet här, så jag kan ha missat något. Det är även värt att nämna att jag som sagt ligger några sidor bakom fortfarande, så det kan ha hänt mer på de sista sidorna, i så fall ber jag om ursäkt! Och när jag pratar om "ingen uppfattning" här så utgår jag ifrån vad för typ av uppfattning man kan ha dag2, så mer som "dålig uppfattning även för att vara dag2".