Ska sätta mig vid datorn och ta fram det jag skrev tidigare idag till @hemlig. Och lägga till mina tankar efter dagen och hur lynchen blev. Kommer ta en stund då jag behöver grönne (som vi säger här i Värmland )
Är typ lika säker på att inte bli käk inatt som jag var igår -tror jag är alldeles för lätt att få misstänkt imorgon för det. Trodde jag skulle bli lynchad idag faktiskt då så många tvekade om mig.
Men det vore inte fel om ulvarna käkade mig så ni andra får lite mer kött på benen
Menar du detta? Där saknas @bollen__ och @Lobelia men Lobelia fick jag ju svar på tidigare.Jadu iom att jag själv är den enda som är kvar och röstade på GA så är jag säker på att fårulven inte var inblandad i rösterna på henne. Ga känns iaf troligast god , men kan vara annan ulv i lyan
Tänker att madalitso är väldigt off- men vet ju att hon går på övertid då bebis skulle kommit 6/1 om jag inte missminner mig vad hon skrev när hon skulle var LL för någon lek sedan?
BSF verkar vettig och skriver mycket jag håller med om, men kan ju lika gärna vara ulv egentligen?
LenaH var jag inne på igår - men känns efter gårdagen mer delaktig och känns god tycker jag
Gabby-ossi har jag känslan av kan vara den onda utanför lyan? Det är något med alla frågor och så väldig lite egna reflektioner om deltagarna som får mig att tro det : Känns som hon ligger lågt
Heffaklumpen svårbedömd men tänker troligen god pga argumentationen i resonemangen även om de haltar ibland
Iiantazie får jag skumvibbar av dock ( iom jag vet min roll) och hon så snabbt knyckte din motiviering igår : Känns som en ond som hakar på en annans teorier helt enkelt
Dig Hemlig tror jag faktiskt är god även om du är ute och cyklar angående mig .Men förstår varför du fått tanken så ser inget skumt med dig för att du röstar på mig faktiskt
om det hjälper något?