Ulvlek - Historieätarna

Det finns även spioninfo som kan skickas från Goda lyan så nog finns det info i leken av lite olika slag. Säger inte att jag fått någon eller att heffa fått det men någon får ju varje dag?
Jamen det vet jag ju men så mycket kan det inte finnas att TVÅ spelare är så övertygade.

Känns som överspel från en eller er båda.
 
men då hoppas jag Hedinn, Myrten eller självaste iiantazie protesterar 😂😂

Skummisen är vaken igen! Om ni behöver bevis på min goda roll får ni fråga @Hedinn som gav den till mig :p

(och @qitis: Det är lugnt :heart Är man med i leken får man leken tåla)
Alltså, bevis och bevis, fullt möjligt att jag druckit vin vid utskick av roller, knappast mitt ansvar att det blir rätt då?
 
alltså jag är nog mer förvånad över att folk verkar så förvånade än jag är över att iiantazie var bybo? Liksom jag trodde hon var ond men jag var rätt osäker.

Men det känns ju som om det finns lite mer att nysta i med rösterna i den här lynchen, blir ju spontant lite skeptisk till de sena ändringarna men det finns ju en hel del annat att kika på.
 
Men alltså @qitis och @heffaklumpen - om ni nu har fått ihop pusslet såpass att det här kom som en blixt från klar himmel - hur såg ert pussel ut?

Ni behöver inte skriva ut faktiska roller men varför ni sätter nån som god/ond.

Ffa Heffa som jag tyckte var skitmärklig i sin förvåning när hon tre minuter före DL lägger en röst på vemfandetnuvar och sen ÄNDRAR till tazie?
 
Men alltså @qitis och @heffaklumpen - om ni nu har fått ihop pusslet såpass att det här kom som en blixt från klar himmel - hur såg ert pussel ut?

Ni behöver inte skriva ut faktiska roller men varför ni sätter nån som god/ond.

Ffa Heffa som jag tyckte var skitmärklig i sin förvåning när hon tre minuter före DL lägger en röst på vemfandetnuvar och sen ÄNDRAR till tazie?
Hon röstade på mig och sedan ändrade hon till den jag röstade på
 
Men alltså @qitis och @heffaklumpen - om ni nu har fått ihop pusslet såpass att det här kom som en blixt från klar himmel - hur såg ert pussel ut?

Ni behöver inte skriva ut faktiska roller men varför ni sätter nån som god/ond.

Ffa Heffa som jag tyckte var skitmärklig i sin förvåning när hon tre minuter före DL lägger en röst på vemfandetnuvar och sen ÄNDRAR till tazie?
Sluta skriv vad jag tänker det gör mig paranoid:cautious:
 
Jag kan ju tycka att om en är övertygad så kan en trycka på det lite tidigare och inte efter avslutad lynch.
Jag trodde verkligen så och visade det tydligt hela dagen däremot heffa är ju lite mer skum även för mig nu måste jag säga. Hade pusslat in henne på en god roll men kan ju vara så att det är den felande länken SAS
Just att hon först röstade på mig men
Sedan ändå ändrar så hon följer min röst i sista minuten. Och så den oerhörda förvåningen efteråt reagerar även jag på
 
Jag trodde verkligen så och visade det tydligt hela dagen däremot heffa är ju lite mer skum även för mig nu måste jag säga. Hade pusslat in henne på en god roll men kan ju vara så att det är den felande länken SAS
Just att hon först röstade på mig men
Sedan ändå ändrar så hon följer min röst i sista minuten. Och så den oerhörda förvåningen efteråt reagerar även jag på
Men delge oss oupplysta ditt pussel då?

Vill du inte bli synad imorgon så är det nog dags. ;)
 
Sen har vi @Lobelia också som ändrade två gånger på kort tid blir inte klok på vad jag ska tro om det, å så bollen som genom min uteslutningsmetod när jag röstade är en av de starkaste kandidaterna till fårulven hmm krångligt värre

Å så rösterna på Gabby som väl flytigt under radarn även om hon känns lite udda och inte så strömföljande, Varför kom alla de rösterna nästan samtidigt( ja i lobelias fall var det väl delvis pga andras röst men)
 
Men delge oss oupplysta ditt pussel då?

Vill du inte bli synad imorgon så är det nog dags. ;)
Ska sätta mig vid datorn och ta fram det jag skrev tidigare idag till @hemlig. Och lägga till mina tankar efter dagen och hur lynchen blev. Kommer ta en stund då jag behöver grönne (som vi säger här i Värmland )
Är typ lika säker på att inte bli käk inatt som jag var igår -tror jag är alldeles för lätt att få misstänkt imorgon för det. Trodde jag skulle bli lynchad idag faktiskt då så många tvekade om mig.
Men det vore inte fel om ulvarna käkade mig så ni andra får lite mer kött på benen 😅
 
Ja och jag reagerade lite på det här tramsiga "vi måste samla rösterna" - varför då??

Vid avgörande lynch, absolut men efter två helt värdelösa lyncher ur analyssynpunkt så tyckte jag att jag var tydlig med att det inte gagnar goda med strömröstning.
Nu har vi tre lyncher som gagnar onda (även om vi fick ut två av dem tidigare).
 
Saker och ting känns allmänt lite upponer, Jag brukar tycka tredjeröster är skumma men jag har nog minst problem me dlenas röst faktiskt av gårdagen, den känns rimlig i det läget både med mottivering och hur hon spelat genom leken. Har också ungerfär hälften som trolig ond mastermind medan ingen känns särkilt ulvig, bara konstiga.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 459
Senast: Niyama
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 313
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 410
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 976
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jämställt förhållande
  • Årets Nobelpris
  • Unga brottslingar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp