Haha, fan jag som tänkte låtsas att jag hade koll på temat :P Har inte ens hunnit se klippet BSF la in tyvärr..
Jag skulle se filmen ikväll men hamnade i the west wing istället.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha, fan jag som tänkte låtsas att jag hade koll på temat :P Har inte ens hunnit se klippet BSF la in tyvärr..
Då är vi två.Haha, fan jag som tänkte låtsas att jag hade koll på temat :P Har inte ens hunnit se klippet BSF la in tyvärr..
För att... du har en gul häst på bilden? Det måste till större kontraster för att jag ska uppmärksamma sådant.Fast det här var misstänkt. Varför är snurrfian mer misstänkt än jag? För snurrfian har ändå haft sin profilbild ett tag. Jag bytte idag. Nä, Klara tänker jag ha ögonen på...
För att... du har en gul häst på bilden? Det måste till större kontraster för att jag ska uppmärksamma sådant.
Bevisa det.Förut var det ju en bild på Rickys fölrumpa!
Var du? Det måste jag ha missat. Var lugn jag misstänker alltid dig KlaraFast jag var först ut.
Det känns tryggt.Var du? Det måste jag ha missat. Var lugn jag misstänker alltid dig Klara
För att... du har en gul häst på bilden? Det måste till större kontraster för att jag ska uppmärksamma sådant.
Det var faktiskt en guling med i början av klippet! Typ 55 sek in. Vet inte vad det säger om @Habina dock
Du steg just på min misstankelista.Haft den superlänge ju!
Mirtai röstar på Klara
Visst är det förutsägbart men jag baserar det på tre saker:
1. Klaras godförklarande av sig själv. Det är alltid misstänkt. Eller vad säger du @Habina ?
2. Hon säger sig vara på samma sida som LL, och LL är alltid onda.
3. Jag har velat rösta på Klara i så många lekar nu att jag måste ta chansen när den äntligen kommer
Snarast skumt att du inte har koll på att LenaH alltid är ond, alltså vet jag åtminstone alltid en ond när hon är med... Försöker du hålla andra ond bakom ryggen? Och vilka är det i sådana fall?Hur tänker du här? Att @LenaH alltid pekar ut de onda eller alltid sitter i lyan eller? Oavsett vilket känns uttalandet suspekt.
Nu vet jag att @LenaH både kan vara ond och god.Snarast skumt att du inte har koll på att LenaH alltid är ond, alltså vet jag åtminstone alltid en ond när hon är med... Försöker du hålla andra ond bakom ryggen? Och vilka är det i sådana fall?