ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Nu är det ju upp till spökrösten eller ev lottning vad som händer. Är det jag som ryker vete sjutton vart ni ska hitta den eller de onda som är kvar.

Nu är det ju upp till spökrösten eller ev lottning vad som händer. Är det jag som ryker vete sjutton vart ni ska hitta den eller de onda som är kvar.
Om du ryker och är god känner jag att Jfrelin och kanske Snurris kan vara bra att börja kolla. Lena är också mysko. Och Habina. Just nu känns MM som mest rimlig, så med tanke på min dagsform är hon väl en ensam kvarvarande ulv!

UPPDATERING:

Alla var rätt bestörta över att det visade sig att @cirkus , deras värd, hade gjort gemensam sak med kloakråttorna
Kanske hade hon gett upp inför ett mission impossible helt enkeltO_o:D

Om nu inte husets ägarinna förmått att stå emot råttorna, hur skulle då resterande deltagare kunna göra det.
Alla började tappa geisten och var missmodiga, och orken var inte på topp.
Men då kom @ängeln ( det var alltså petite moi det- inte ängeln i leken :p ) med ett glas glögg så alla vaknade till liv igen .:up:
Diskussionen gick hög- skulle de fortsätta kursen eller ge upp och åka hem?
Dock enades alla om att fortsätta och jobba för att få sina examina och diplom
Och allt eftersom samtalet fortskred så började några tro sig ha förstått vem som kan ha haft ett annat syfte med kursen än de flesta andra så de synade helt sonika @Klara

Klara var mulltoa ( bybo)
NattDL kl 10
DaDL kl 22

På plussidan: Klara var inte ängel eller spion.

Då känner jag spontant att Jfrelin och Snurris bör granskas.

Fattar inte heller varför jag ska granskas? Är inte första gången en god röstar ut en god. Och to be fair var min röst den tredje som kom. Visst det var den andra på Klara.

Fattar inte heller varför jag ska granskas? Är inte första gången en god röstar ut en god. Och to be fair var min röst den tredje som kom. Visst det var den andra på Klara.
Japp. Men efter gårdagens insats får du nog inse att din röst kanske har lite större tyngd än många andras. Har man gjort en bra insats och sen gör en mindre bra är fallet tyngre än om man simmat här nere i rännstenen hela tiden.

För övrigt fick London sitt första riktiga avlopp på 1860-talet. Tänk hur det var där innan! I Rom hade de sådant redan under antiken. (Blivit påverkad av temat tror jag!)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka