Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du ryker och är god känner jag att Jfrelin och kanske Snurris kan vara bra att börja kolla. Lena är också mysko. Och Habina. Just nu känns MM som mest rimlig, så med tanke på min dagsform är hon väl en ensam kvarvarande ulv!Nu är det ju upp till spökrösten eller ev lottning vad som händer. Är det jag som ryker vete sjutton vart ni ska hitta den eller de onda som är kvar.
För många känns det som just nu!Undrar hur många ulvar vi har i den här leken? Just nu känns det rimligt att typ alla är onda!
På plussidan: Klara var inte ängel eller spion.
Då känner jag spontant att Jfrelin och Snurris bör granskas.
På plussidan: Klara var inte ängel eller spion.
Då känner jag spontant att Jfrelin och Snurris bör granskas.
redan skrivit så fingrarna glöderFan, jag måste på jobbet snart. @quarter4ever skriv fort!
För att jag är nojjig och funderar på att om allt som hände igår var ett spel för gallerierna för att få Jfrelin godförklarad.Vad gör att du tycker att Jfrelin bör granskas?
Japp. Men efter gårdagens insats får du nog inse att din röst kanske har lite större tyngd än många andras. Har man gjort en bra insats och sen gör en mindre bra är fallet tyngre än om man simmat här nere i rännstenen hela tiden.Fattar inte heller varför jag ska granskas? Är inte första gången en god röstar ut en god. Och to be fair var min röst den tredje som kom. Visst det var den andra på Klara.
Please eat me, i taste like candy