Du har rätt i att din långa diskussion med Klara var före natt-DL. Jag fick för mig fel om tiden. Men samtidigt känner jag att du först går in runt kl 13 och ställer samma fråga till
@bollen__ som jag redan ställt utan kommentarer till mitt inlägg (om cirkus skulle förhäxa sig själv och om det betyder att bollen är ulv, kl 12.06 inlägg 788). Sedan lånar du ännu en av mina teorier, att
@Matmissbrukaren kan vara god pga att cirkus käkades. Jag skrev det 18.35 i inlägg 810. Du lyfter det 20.34 i inlägg 828.
Att låna teorier utan att hänvisa till ursprunget tycker jag är ulvigt. Helt enkelt för att ulvar ofta har svårt att teoria. Ibland när man läser igenom leken kan man ju under tiden göra samma observationer som någon annan har gjort, det är inget märkligt. Men eftersom du såg bollens inlägg i eftermiddags bör du ju ha sett mitt och ändå skriver du som om det var nytt (min upplevelse).
Jag är långt ifrån säker på att du är ond. Just att du biter dig fast vid Klara tyder snarast på god med information. Men det ovanstående gör mig osäker på dig. Därför är jag lite inne på att om vi synar dig så kanske en del klarnar. Samtidigt så är jag egentligen mot att "syna" potentiellt goda spelare.