ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

LenaH- tror jag inte heller är ond men det är en skicklig spelare, det ska man inte glömma.
Framförallt för att hon följde mig ang Niyama.

Myrten- vete fan alltså men sannolikt god med tanke på hennes teoriande. Känns som en god som vill hitta onda.

Klara- har jag haft som god sen DL1 när Ferrari åkte och som jag skrivit flera gånger. Däremot verkar ju en del misstänka henne så jag kanske har missat något.

Snurrfian och Bollen_ alltså jag veeeet inte vad jag ska tro. Orkar liksom inte

Vad är en "del" som talar för hennes ondhet? I din sammanställning tar du bara upp rösten kring DL1. Om jag inte minns fel nu.
Och sen min röstmotivering från igår när det kändes som om hon mest testade var hon kunde misstänka utan att få mothugg alternativt få med sig någon mer, jag funderade ett tag på om hon kunde vara shewee utanför lyan men det kanske är en ensam ulv kvar som försöker få kontakt med någon god som hon kan ta hjälp av att få ut fler goda.

Jag sitter och försöker gå igenom Lenas inlägg. Och jag blir verkligen inte klok på vad jag läser. :wtf: Det säger inget om Lena dock. Det talar bara om att min hjärna är paj.

Äh, jag får faktiskt inte vara uppe så sent varenda kväll så jag ska missa upplösningen och lägga min röst nu. Om ni ser mig online efter 21.30 så får ni be @Gunnar stänga av mig.

LenaH röstar på Snurrfian för att jag fortfarande tror att hon försökte skaffa sig alibi med rösten på Ferrari i DL1 (och jag tror inte hon tänkt sig att F skulle lynchas) och för att jag tycker hennes resonemang om Klara är helt uppåt väggarna.

Snurrfian röstar på Klara eftersom jag tror att hon är den kvarvarande ulven som försöker få med sig någon god att rösta ut en annan god. Dessutom tror jag att hon försökte skapa sig ett guldalibi i dl 1.
Nu ska jag ta ett ryck med städningen igen och jag är inte säker på att hinna in före dl igen...

Nej det har jag inte, jag känner mig ovanligt trög i den här leken (och det vill inte säga lite... ;) ) men när jag såg Cirkus roll så föll polletten ner för mig! :D
Vänta nu... Du upptäckte det här när du såg cirkus roll, men du tyckte inte att du skulle skriva om det förrän jag hade skrivit om det nu på eftermiddag/kvällen?

Jag tror faktiskt det faktum att Snurrfian biter fast sig så i mig tyder på att hon är god. En ond skulle nog inte försöka så envist när det inte är någon annan som verkar haka på. Som ond på väg att förlora behöver man ju de godas stöd med att rösta ut andra goda.

Äh, jag får faktiskt inte vara uppe så sent varenda kväll så jag ska missa upplösningen och lägga min röst nu. Om ni ser mig online efter 21.30 så får ni be @Gunnar stänga av mig.

LenaH röstar på Snurrfian för att jag fortfarande tror att hon försökte skaffa sig alibi med rösten på Ferrari i DL1 (och jag tror inte hon tänkt sig att F skulle lynchas) och för att jag tycker hennes resonemang om Klara är helt uppåt väggarna.
Om det är två ulvar kvar så undrar jag om det inte är både Klara och LenaH men jag tänker hålla kvar vid Klara ikväll, men visar det sig att hon är ulv och leken ändå inte tar slut så ska jag titta närmare på LenaH. :cautious:

Vänta nu... Du upptäckte det här när du såg cirkus roll, men du tyckte inte att du skulle skriva om det förrän jag hade skrivit om det nu på eftermiddag/kvällen?
:confused: Alltså jag kikade in en snabbis under tiden jag lyssnade på föreläsningen kl 13, såg visserligen att Cirkus var käkad men reagerade mest på Bollens inlägg, sen har jag inte hunnit läst igenom och fundera innan nu ikväll, och visst det kan vara ditt inlägg som fick in mig på det spåret men när skulle jag hunnit att skriva det tidigare menade du?

Jag tror faktiskt det faktum att Snurrfian biter fast sig så i mig tyder på att hon är god. En ond skulle nog inte försöka så envist när det inte är någon annan som verkar haka på. Som ond på väg att förlora behöver man ju de godas stöd med att rösta ut andra goda.
Om någon kommer med ett mycket starkare förslag så har jag 12 minuter på mig att ändra.

Alltså jag börjar svänga mot @Klara nu ändå.
Inte pga Snurrfian utan på det som Cirkus skrev om henne igår. Klara var liksom inte på någons radar just då.
Det kan mycket väl vara ett försök till blåsning av Cirkus. Eller så ger vi henne för mycket cred, hon drack ju ändå en del vin :p (kram förresten @cirkus)

Oavsett är det ju inte kört för oss goda om Klara visar sig vara god. Då får vi ta nya tag imorgon
Jfrelin röstar på Klara

• Gilla
Reactions: fio
röstlista DL4 kl 22

21.11 LenaH röstar på Snurrfian
21.12 Snurrfian röstar på Klara
21.21 Jfrelin röstar på Klara

snurrfian 1
Klara 2

Men vem är den/de ond/a då? :arghh:
Alltså de jag känner att jag har absolut noll koll på är Snurris, Habina MM och LenaH. Tror inte alla är onda direkt...och jag tycker ju att ni andra fört lite vettiga resonemang kring några av dem..

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • DIY hästvård
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka