Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Druckit upp henom antar jag. Är du vampyr till råge på allt?Zinfandel min vän - oh - var är du nu?
Kollade röststatistiken på oss kvarvarande:
Jfrelin - Klara- Niyama- Niyama- Klara
MM - Cirkus- missar DL2- Niyama- Snurrfian
Myrten- Habina- LenaH- MM- Klara
LenaH- Mirtai- Snurrfian- Niyama- Snurrfian
Bollen_ missar DL1- Habina- Jfrelin- LenaH
Snurrfian- Ferrari- missar DL2- Klara- Klara
Det är lite jobbigt att 3 av de som är kvar har missat en DL, speciellt DL2 som var så meckig när Fio åkte ut.Kollade röststatistiken på oss kvarvarande:
Jfrelin - Klara- Niyama- Niyama- Klara
MM - Cirkus- missar DL2- Niyama- Snurrfian
Myrten- Habina- LenaH- MM- Klara
LenaH- Mirtai- Snurrfian- Niyama- Snurrfian
Bollen_ missar DL1- Habina- Jfrelin- LenaH
Snurrfian- Ferrari- missar DL2- Klara- Klara
Pga Cirkus grejen. Jag tror att MM fattade Cirkus hintar om Shewee eftersom teorin till DL1 var bra, för att vara första DL. Om hon var ulv hade hon varken röstat på henne och definitivt inte ätit henneAargh, nyvaken.
Vet inte riktigt vad min hjärna pysslade inatt men är ju uppenbarligen fel ute.
@Jfrelin varför håller du Matmissbrukaren som god? Jag har väldigt svårt att bilda mig en uppfattning om henne.
Myrten håller jag med om.
Det är Lena och snurrfian jag är osäker på..Hittar inget att "ta på" i Lenas inlägg, känns slätstruket. Och Snurrfian skulle ju bla kunnat ha lagt rösten på Ferrari för alibi..samt att jag tycker att hon försökte få Klara misstänkt när hon använde den tunna teorin att Klara strödde misstankar..
jag såg nåt som verkade intressant i allt som passerar mitt cyberspace...det händer något på nätet:
följande uppdatering syns i FBflödet :
FF hos cirkus ikväll!!!
Ta med det ni kan dricka och nu är det
PARTY!!!