ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Ok, jag borde ta tag i julen och sådär (men hittills har jag ägnat min hästfria kväll åt att se sista delen av Homeland) och jag noterar att jag är slätstruken och glider med?!
Iofs blev jag anklagad för det i förra leken också och det är nog helt enkelt så jag spelar numera när jag har en bråkdel av den tid jag haft tidigare. :o

Tja, jag vet inte riktigt men jag kan bara rösta på en i taget och jag framhärdar med @Snurrfian.
Jag hade ju sorterat in Klara som god och det var ju rätt, @Jfrelin var jag övertygad om satt på en god roll men igår blev jag lite tveksam när hon var med och röstade ut Klara?
@bollen__ har jag faktiskt väldig svårt att få grepp om och antagligen finns nyckeln delvis i lynchen där fio åkte men jag har inte lyckats lista ut det och uppenbarligen ingen annan heller för ingen verkar teoria om bollen heller?

@Matmissbrukaren känns i likhet med @Myrten god och MM borde vara god om hon snappat cirkus' roll och la sin röst där men båda de är mer känsla än förnuft.

Dock - som många andra sagt före mig - en ulv i taget (och förhoppningsvis är det bara en kvar) och för mig bara måste det vara Snurrfian.

Med risk för att drunkna i partyt...;p
LenaH röstar på Snurrfian för att jag tror rösten på Ferrari DL1 var en alibiröst och för att hon drev så hårt mot Klara trots att det mesta pekade på att Klara var god.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka