Äntligen lite boll-musik!
Såhär börjar en riktigt fest!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Äntligen lite boll-musik!
Såhär börjar en riktigt fest!
Med risk för att drunkna i partyt...;p
LenaH röstar på Snurrfian för att jag tror rösten på Ferrari DL1 var en alibiröst och för att hon drev så hårt mot Klara trots att det mesta pekade på att Klara var god.
jaja ska vi gå händelserna i förväg så...Med tanke på att detta är en förfest till nyår
Nej, det är dag jävla 5 och jag har ju liksom försökt lyncha dig flera gånger redan!Nu känns du så där laidback som du brukar vara när du är ulv? Lite typisk, "jag orkar inte hålla på och teoria så jag slänger iväg en röst på Snurrfian" Men det känns lite fel att bygga hela min misstanke på dig bara för att du röstar på mig... Hade det funnits något mer än de här "ihop" rafsade rösterna på mig så hade jag satt dig högst upp på min misstanke lista, men nu vet jag faktiskt inte om det bara är så att jag antar att du är ond för att du röstar på mig...
Du kanske ska ta och försöka lyncha en ulv istället så går det bättre?Nej, det är dag jävla 5 och jag har ju liksom försökt lyncha dig flera gånger redan!
Jag har ju inte ändrat ståndpunkt men börjar känna mig tjatig.
Jag undrar :Ni är inte bra för min julstädning...
vavava !!!!!
ska man behöva ta fram cuffsen igen??? / hälsn Zubban via ombud
PS @Ferrari vad har vi att säga om sånt
'Cuffsen är mycket bra. Glöm inte kattsvansen, effektiv och gör sådär lagom ont
Dunderhoningen is on meeeeee!!!!!!
P A R T Y!!!!!!!!
Äh, kom igen nu... liiiiite dunder skadar inte.... proooomizYes - bring me the wine !!
after Deadline
( fortfarande fast i rimträsket )
2 PARTYYYYYYYLL är alltid värst så :