ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Med risk för att drunkna i partyt...;p
LenaH röstar på Snurrfian för att jag tror rösten på Ferrari DL1 var en alibiröst och för att hon drev så hårt mot Klara trots att det mesta pekade på att Klara var god.

Nu känns du så där laidback som du brukar vara när du är ulv? Lite typisk, "jag orkar inte hålla på och teoria så jag slänger iväg en röst på Snurrfian" Men det känns lite fel att bygga hela min misstanke på dig bara för att du röstar på mig... :meh: Hade det funnits något mer än de här "ihop" rafsade rösterna på mig så hade jag satt dig högst upp på min misstanke lista, men nu vet jag faktiskt inte om det bara är så att jag antar att du är ond för att du röstar på mig... :cautious:

Om jag ska komma härifrån och göra någon nytta så får jag nästan ta och rösta nu och komma in och kika lite då och då när jag får tid...

Snurrfian röstar på Jfrelin för att jag tycker att det är en väldigt knepig vändning sen igår, även om hon påpekar att hon inte röstade på Klara för att jag gjorde det så verkar hon ändå vilja skylla på att jag röstade på en god och det känns lite märkligt när Jfrelin gjorde detsamma...

Nu känns du så där laidback som du brukar vara när du är ulv? Lite typisk, "jag orkar inte hålla på och teoria så jag slänger iväg en röst på Snurrfian" Men det känns lite fel att bygga hela min misstanke på dig bara för att du röstar på mig... :meh: Hade det funnits något mer än de här "ihop" rafsade rösterna på mig så hade jag satt dig högst upp på min misstanke lista, men nu vet jag faktiskt inte om det bara är så att jag antar att du är ond för att du röstar på mig... :cautious:
Nej, det är dag jävla 5 och jag har ju liksom försökt lyncha dig flera gånger redan!
Jag har ju inte ändrat ståndpunkt men börjar känna mig tjatig. :o

1. Mirtai
2. Habina - röstat på: Klara - (fio) Cirkus - Jfrelin - Snurrfian.
3. Snurrfian - röstat på: Ferrari - missar - Klara - Klara. Snurrfian känns spontant som en som kan vara den sista ulven. Det baserar jag dels på rösten på Ferrari i DL1, jag tror att det var en alibiröst och att de inte trodde att Ferrari skulle ryka. Sedan tycker jag att hon gick på Klara som trots allt många ändå ville hålla som god. Hon skrev bla att hon tyckte att Klara sådde misstankar men det känns snarare som att det var det Snurrfian gjorde.
4. cirkus har röstat: Mirtai - bollen__ - Niyama
5. Blacksmithfarm
6. Klara - röstat på: (fio) Ferrari- fio - Snurrfian - LenaH.
7. LenaH - har röstat på: Mirtai - Snurrfian - Niyama - Snurrfian. Lena är jag väldigt osäker på då jag inte direkt hittar något i hennes inlägg som kan sätta henne åt något av hållen. Men jag tycker att det finns mer som talar för att Snurrfian är ond än för att Lena är ond. Men med osäkerhet.
8. bollen__
9. fio
10. Matmissbrukaren - har röstat på: cirkus - missar - Niyama - Snurrfian. Jag tycker att Jfrelins teori om att MM inte skulle varken ha röstat på cirkus med den teorin hon gjorde i DL1 samt senare käka cirkus om hon vore ulv gör att hon borde vara åt goda hållet. Jag håller med om den teorin, det är nog att hon inte haft tid att skriva så mkt som gör att hon känns lite skum, hittar egentligen inget i hennes inlägg som pekar på att hon är ond.
11. Ferarri har röstat: Niyama
12. Jfrelin - har röstat på: Klara- Niyama- Niyama - Klara. Jag blev väldigt tveksam till Jfrelin inatt speciellt när hon gick efter Klara och dessutom svängde så snabbt till Klara. Men jag tycker ändå att hennes röstning och agerande i lynch mot Niyama talar för att hon borde vara god. Det var nog ett anfall av ulvleksparanoia som drabbade mig inatt :p
13. Niyama har röstat: Ferrari - Jfrelin - Jfrelin
14. Myrten har röstat: Habina - (fio) LenaH - Matmissbrukaren - Klara. Jag tycker att Myrten för leken framåt och vrider och vänder. Upplever att hon letar ulvar och hon känns genuin. Hon var dessutom tydlig med att hon inte gillar det här med att "syna" en spelare för att få mer svar om den spelaren är god. Finner inga ulvvibbar här.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka