ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Alltså party den 22 dec känns en aning avslaget... ;) Eller sönderstressat... :cautious: Annars uppskattar jag musiken, jag känner mig ung igen! :up:

Jag tycker att det känns väldigt knepigt med Jfrelins utpekning av mig, först följde med och röstade på Klara och nu helt plötsligt vänt kappan efter vinden och menar att jag är ulv... :cautious: Jag hade placerat in Jfrelin på en roll men nu börjar jag undra om det verkligen stämmer...

LenaH seglar genom leken och det knepigaste hon gör är att hon röstar på mig... Men i övrigt är det liksom lite lamt och avslaget. Men å andra sidan så kan det bero på tidsbrist och trötthet.

Bollen funderar jag lite över, hon var upp i en lynch men sen föll allt intresse runt henne, frågan är om det är som @Matmissbrukaren skriver att Cirkus förhäxade sin egen röst för att dels se god ut själv och dels skapa ett alibi åt bollen.

Matmissbrukaren själv då, jag vet faktiskt inte, jag hittar inget som gör att jag vill sätta henne åt något håll, väldigt neutral så här långt.

Myrten skulle jag vilja hålla åt det goda hållet för de matnyttiga inläggen, frågan är om jag lurar mig själv då? :cautious:

Jag har helt enkelt inte så mycket att komma med trots att vi har kommit en bra bit in i leken, de som jag har högst upp på min misstanke lista är Jfrelin och Bollen, tätt följda av LenaH. Matmissbrukaren vet jag verkligen inte och Myrten skulle jag vilja hålla åt det godare hållet men det bygger jag enbart på att det känns som om hon verkligen jagar ulvar högt och lågt.

Hallaaa! Äre här d e fest eller? Föräldrafritt, woop woop! *spär ut från dunken i vinet* Partyt är på!

E D FEST, FÅR MAN KOMMA? FÅR MAN TA MED SIG NÅN, HUR MÅNGA?
E D FEST, SKA VI HÅNGLA? SLÄPP TILL NU RÅ, SLUTA KRÅNGLA!

*klättrar in över balkongen och börjar dansa på bordet*

Mammas UNTZ UNTZ!!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka