ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Ok. Där lurade hon mig. Jag trodde att hon var spion, eller ängel som fått spioninfo eftersom hon hela dagen var så säker på att shewee är utanför lyan.

Nu fattar jag ingenting. Var besserwissern ond? O_o

Fast bra att en ond rök förstås, då var jag helt fel ute med jfrelin. Och Niyama lurade mig igen. :o:love:

Eftersom jag nu faktiskt hellre överlever natten så ska jag faktiskt kika närmare på den förvirrade @Myrten imorgon för hon känns inte så skarp som hon brukar. Lite för många fegröster känns aningen okaraktäristiskt?
Definitivt väldigt okaraktäristiskt för mig som ulv. Då brukar jag försöka göra mig av med mina kollegor ASAP (och det är nästan sant).

Eftersom jag tydligen inte fattat rollistan ens så är det inte konstigt att jag är förvirrad. Men jag är ganska nöjd att jag inte röstade på Jfrelin i alla fall.

Nu fattar jag ingenting. Var besserwissern ond? O_o

Fast bra att en ond rök förstås, då var jag helt fel ute med jfrelin. Och Niyama lurade mig igen. :o:love:
ond spårare / ond besserwisser rollen hade en kombination av det men BW är väl inte helt korrekt kanske - läs rollistan om Lilly så tror jag det klarnar :)

ja det var vad jag tyckte sammanfattade rollen Lilly som bäst ; ond utanför lyan- funkar det för dig :p
Jaaa men varför kallar du den då för ond spårare och besserwisser i uppdateringen? I rollistan heter den ju slamkrypare?

TILLÄGG: Och eftersom såväl "besserwisser" som "spårare" är goda roller som finns med i den här leken så blev förvirran total!

TILLÄGG 2: Jag är inte arg på dig Q, frustrerad och glömde smileys!:p

DL 1
20:16 Cirkus röstar på Mirai
21:03 fio röstar på cirkus
21:07 Jfrelin röstar på Klara
21:10 Matmissbrukaren röstar på cirkus
21:16 Ferrari röstar på Niyama
21:27 Blacksmithfarm röstar på fio
21:41 Mirtai röstar på Matmissbrukaren
21:42 Habina röstar på Klara

21:47 (Klara röstar på fio)
21:48 LenaH röstar på Mirtai
21:53 Snurrfian röstar på Ferrari
21:54 Niyama röstar på Ferrari
21:58 Klara ändrar röst till Ferrari
21:58 Myrten röstar på Habina

DL 2

17.34 Habina röstar på fio
20.05 cirkus röstar på _bollen
20.22 Myrten röstar på fio
21.07 Jfrelin röstar på Niyama
21.07 Mirtai röstar på _bollen
21:34 Klara röstar på fio
21:37 LenaH röstar på Snurrfian

21:41 Fio röstar på matmissbrukaren
21:49 Habina ändrar röst till cirkus
21:57 Myrten ändrar röst till LenaH
21:58 Niyama röstar på Jfrelin
21:59 Fio ändrar röst till bollen
21:59 bollen__ röstar på Habina

DL 3
21.33 Habina röstar på Jfrelin
21.45 Snurriga röstar på klara.
21.47 Jfrelin röstar på Niyama
21.51 Klara röstar på Snurrfian
21.57 LenaH röstar på Niyama
21.59 Niyama röstar på Jfrelin
22.00 bollen__ röstar på Jfrelin
22.00 cirkus röstar på Niyama
22.00 matmissbrukaren röstar på Niyama
22.00 Myrten röstar på Matmissbrukaren

Jaaa men varför kallar du den då för ond spårare och besserwisser i uppdateringen? I rollistan heter den ju slamkrypare?

TILLÄGG: Och eftersom såväl "besserwisser" som "spårare" är goda roller som finns med i den här leken så blev förvirran total!

TILLÄGG 2: Jag är inte arg på dig Q, frustrerad och glömde smileys!:p
ja jag skulle skrivit slamkrypare- försökte ändra i uppdateringen men det var för sent - sorry!!

Inte jag heller men nu blir väl rollerna lite lättare att hålla reda på va? Inte lika mycket twistar kvar.
Vi har ju fortfarande Shewee kvar..och ingen aning om Niyama bara babblat goja där :arghh: Men det borde iaf finnas 2-3 personer som vet. Spionen, den som fått spioninfon, den som är BM om Shewee valt att vara i lyan.

Då undrar man ju: var Niyamas första kommentar om cirkus söta hundar av rasen chihuahua en hint om Niyamas roll? För slamkryparen var väl inte känd av lyan? Eftersom jag uppenbart saknar förmåga att förstå rollistan gör jag mig inte ens besväret att kolla! Och fattade ulvarna det i så fall? När föll Ferraris röst? Kan det ha varit signal att de fattat, en signal som Niyama själv inte förstod alternativt inte hann med i svängarna runt så att Ferrari åkte?

Då undrar man ju: var Niyamas första kommentar om cirkus söta hundar av rasen chihuahua en hint om Niyamas roll? För slamkryparen var väl inte känd av lyan? Eftersom jag uppenbart saknar förmåga att förstå rollistan gör jag mig inte ens besväret att kolla! Och fattade ulvarna det i så fall? När föll Ferraris röst? Kan det ha varit signal att de fattat, en signal som Niyama själv inte förstod alternativt inte hann med i svängarna runt så att Ferrari åkte?

Det kan ju ha varit det Niyama förstod - men för sent och därför inte hann ändra sin röst!

Jag funderar lite över rösterna på jfrelin. Kan det ha varit så att lyan gjorde sitt bästa för att rösta hen?

Det kan ju ha varit det Niyama förstod - men för sent och därför inte hann ändra sin röst!
Absolut möjligt.

Nu litar jag ju inte på dig liksom...:D Men det hela är ju intressant för om lyan identifierat Niyama så kan man kanske utgå från henne och spåra dem den vägen. Dock tror jag inte att Niyama vid DL1 kände till vilka som ingick i lyan. Även om hon, precis som du säger, för sent insåg att Ferraris röst kunde vara hinten.

Var ställer det Snurris? Hur skriver Niyama före sin röst? Fanns det några indikationer på var hennes röst skulle hamna? Eller hann hon verkligen inte se Snurris röst och röstade på Ferrari för att bekräfta att kontakt var uppnådd?

Ferrari röstade 21.16, Niyama la sin röst på Ferrari 21.54.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka