Jag har inte riktigt fattat den rollen men det var ju något med räven och hitta ulvar osv..Men vaddå OND spårare? Alltså.... jag fattar ingenting! Och jag har inte ens druckit!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har inte riktigt fattat den rollen men det var ju något med räven och hitta ulvar osv..Men vaddå OND spårare? Alltså.... jag fattar ingenting! Och jag har inte ens druckit!
Det var den @Myrten inte kom ihåg namnet på.Jamen. . Den rollen hade jag totalt förträngt.
ja det var vad jag tyckte sammanfattade rollen Lilly som bäst ; ond utanför lyan- funkar det för digMen vaddå OND spårare? Alltså.... jag fattar ingenting! Och jag har inte ens druckit!
Definitivt väldigt okaraktäristiskt för mig som ulv. Då brukar jag försöka göra mig av med mina kollegor ASAP (och det är nästan sant).Eftersom jag nu faktiskt hellre överlever natten så ska jag faktiskt kika närmare på den förvirrade @Myrten imorgon för hon känns inte så skarp som hon brukar. Lite för många fegröster känns aningen okaraktäristiskt?
Jag har inte riktigt fattat den rollen men det var ju något med räven och hitta ulvar osv..
ond spårare / ond besserwisser rollen hade en kombination av det men BW är väl inte helt korrekt kanske - läs rollistan om Lilly så tror jag det klarnarNu fattar jag ingenting. Var besserwissern ond?
Fast bra att en ond rök förstås, då var jag helt fel ute med jfrelin. Och Niyama lurade mig igen.
Jaaa men varför kallar du den då för ond spårare och besserwisser i uppdateringen? I rollistan heter den ju slamkrypare?ja det var vad jag tyckte sammanfattade rollen Lilly som bäst ; ond utanför lyan- funkar det för dig
ja jag skulle skrivit slamkrypare- försökte ändra i uppdateringen men det var för sent - sorry!!Jaaa men varför kallar du den då för ond spårare och besserwisser i uppdateringen? I rollistan heter den ju slamkrypare?
TILLÄGG: Och eftersom såväl "besserwisser" som "spårare" är goda roller som finns med i den här leken så blev förvirran total!
TILLÄGG 2: Jag är inte arg på dig Q, frustrerad och glömde smileys!
Vi har ju fortfarande Shewee kvar..och ingen aning om Niyama bara babblat goja där Men det borde iaf finnas 2-3 personer som vet. Spionen, den som fått spioninfon, den som är BM om Shewee valt att vara i lyan.Inte jag heller men nu blir väl rollerna lite lättare att hålla reda på va? Inte lika mycket twistar kvar.
Då undrar man ju: var Niyamas första kommentar om cirkus söta hundar av rasen chihuahua en hint om Niyamas roll?
Då undrar man ju: var Niyamas första kommentar om cirkus söta hundar av rasen chihuahua en hint om Niyamas roll? För slamkryparen var väl inte känd av lyan? Eftersom jag uppenbart saknar förmåga att förstå rollistan gör jag mig inte ens besväret att kolla! Och fattade ulvarna det i så fall? När föll Ferraris röst? Kan det ha varit signal att de fattat, en signal som Niyama själv inte förstod alternativt inte hann med i svängarna runt så att Ferrari åkte?
Tolkar det som "ja". Nå, nu är det ju känt att du har haft chihuahua så...
Absolut möjligt.Det kan ju ha varit det Niyama förstod - men för sent och därför inte hann ändra sin röst!
Ferrari röstade 21.16, Niyama la sin röst på Ferrari 21.54.Då undrar man ju: var Niyamas första kommentar om cirkus söta hundar av rasen chihuahua en hint om Niyamas roll? För slamkryparen var väl inte känd av lyan? Eftersom jag uppenbart saknar förmåga att förstå rollistan gör jag mig inte ens besväret att kolla! Och fattade ulvarna det i så fall? När föll Ferraris röst? Kan det ha varit signal att de fattat, en signal som Niyama själv inte förstod alternativt inte hann med i svängarna runt så att Ferrari åkte?