Ja, om du visar dig vara god så hoppas jag verkligen jag blir granskad!Jag hoppas du blir granskad om jag åker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, om du visar dig vara god så hoppas jag verkligen jag blir granskad!Jag hoppas du blir granskad om jag åker
Helvete - jag vet verkligen inte. Men det lutar ändå åt att
cirkus röstar på Niyama
Jag gör det för att jag tror att Jfrelin kanske ändå har info om henne.
Du hann!Nu vet jag inte om min röst hann in i tid. Sega internet
Samma här. Funderade på att göra som @Myrten och fegrösta men visste inte vart jag skulle lägga den.Fan. just nu är jag skitorolig att jag gjorde fel
Det är det som gör mig tveksam. Det känns väldigt otydligt att hon skulle veta något om dig..för du har skrivit väldigt mkt, även om det verkar väl genomtänkt så borde det gå att hitta något där att bygga en teori på om hon vet att du är ond.Hon har info om mig fast hon skriver inlägg utan att nämna mig först?
Hon har info om mig fast hon skriver inlägg utan att nämna mig först?
Brukar inte du rösta på Snurrfian eller Klara dåSamma här. Funderade på att göra som @Myrten och fegrösta men visste inte vart jag skulle lägga den.
Du tänker alibi?Usch. Jag börjar tro att både Jfrelin och Niyama är ulvar. Bra att jag inte röstade på någon av dem då, va? MM har också varit skum. Kan jag få bli käk, tack!
Nä @Klara hör inte till mina favoriter men Snurris är alltid ett val.Brukar inte du rösta på Snurrfian eller Klara då
Usch. Jag börjar tro att både Jfrelin och Niyama är ulvar. Bra att jag inte röstade på någon av dem då, va? MM har också varit skum. Kan jag få bli käk, tack!
Det är inte otänkbart - förutom att jag inte har reagerat på Niyama själv.
Å andra sidan så tycker @Myrten att jfrelin inte varit tillräckligt tydlig - men hon kanske inte vil outa sig heller?
jag vet verkilgen inte och jag har svår röstångest. Antingen följa Jfrelin eller nånting annat, jag har dock inget som jag egentligen tycker är skitskumt
Jag har inte sagt att Bollen_ ÄR god. Jag skrev att hon kändes god i sina inlägg.