ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Myrten röstar på Matmissbrukaren

För jag tycker att hon hittills har haft konstiga teorier som inte styrkts på något sätt. Som den om cirkus.

Röstlista DL 3 kl 22

21.33 Habina röstar på Jfrelin
21.45 Snurriga röstar på klara.
21.47 Jfrelin röstar på Niyama
21.51 Klara röstar på Snurrfian
21.57 LenaH röstar på Niyama
21.59 Niyama röstar på Jfrelin
22.00 bollen__ röstar på Jfrelin
22.00 cirkus röstar på Niyama
22.00 matmissbrukaren röstar på Niyama
22.00 Myrten röstar på Matmissbrukaren

Jfrelin 3
Niyama 4
Klara 1
Snurrfian 1
MM 1

Hon har info om mig fast hon skriver inlägg utan att nämna mig först?
Det är det som gör mig tveksam. Det känns väldigt otydligt att hon skulle veta något om dig..för du har skrivit väldigt mkt, även om det verkar väl genomtänkt så borde det gå att hitta något där att bygga en teori på om hon vet att du är ond.

Usch. Jag börjar tro att både Jfrelin och Niyama är ulvar. Bra att jag inte röstade på någon av dem då, va? MM har också varit skum. Kan jag få bli käk, tack!

Usch. Jag börjar tro att både Jfrelin och Niyama är ulvar. Bra att jag inte röstade på någon av dem då, va? MM har också varit skum. Kan jag få bli käk, tack!

När jag röstade var jag inte så övertygad men med tanke på röstningen tror jag Jfrelin är ulv och hon fick hjälp att hålla sig kvar.

Det är inte otänkbart - förutom att jag inte har reagerat på Niyama själv.
Å andra sidan så tycker @Myrten att jfrelin inte varit tillräckligt tydlig - men hon kanske inte vil outa sig heller?

jag vet verkilgen inte och jag har svår röstångest. Antingen följa Jfrelin eller nånting annat, jag har dock inget som jag egentligen tycker är skitskumt

Jag tänker såhär att om man som god har info om någon och inte riktigt kan få fram vad man vill säga är en vanlig taktik att teoria (om än kasst) mot spelaren i första inlägget man skriver för dagen. Det är vad jag menar, inte att outa sin roll.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka