ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Röstlista DL 3 kl 22

21.33 Habina röstar på Jfrelin
21.45 Snurriga röstar på klara.
21.47 Jfrelin röstar på Niyama
21.51 Klara röstar på Snurrfian

Jfrelin 1
Niyama 1
Klara
1
Snurrfian 1

ja frågan är ju om hon är god och vet nånting? Jag börjar bli lite fundersam på om det ändå är så? Jag har ju inte riktigt sett någon större ondhet i Niyama utan tyckt att hon varit vettig, men när hon (jfrelin) ändå biter sig fast sådär så börjar jag undra om hon kanske ändå har ngn info?
Jag funderar också över det men kan inte riktigt komma på hur..fast jag är trött och snurrig så jag missar säkert något.

Jag har också röstångest deluxe. Känner mig inte direkt något klokare..

Jfrelin - om hon är ond känns ju sättet hon biter fast sig vid Niyama lite som att be om att bli utröstad och det brukar väl inte ulvar göra? Samtidigt känns det som att hon har för lite att säga om Niyama för att kunna ha någon info?

Fast jag tycker att det är just då det kommer dåliga motiveringar. MEN att om någon vet något brukar spelaren dundra in det så fort hon bara kan när det är ny dag. Och Jfrelin skrev flera inlägg innan hon började skriva om Niyama. Men jag är osäker.

Om du skulle vara BM (vilket jag alltså inte tror) så kan du + spöket lagt dolda röster på fio = fio åker. Du kan också ha skickat in om lynchstopp vilket då inte behövde användas pga att spöket också röstade på fio. Men jag tycker ju att det skulle vara väldigt konstigt spelat då, att du borde ha lagt rösten i tråden också på fio för det är ju dumt att behöva använda lynchstoppet (dels för att förmågan är förbrukad och dels pga godförklaring och risk att bli käk).
ah! nu är jag med i tankegången. :idea:

Fast jag tycker att det är just då det kommer dåliga motiveringar. MEN att om någon vet något brukar spelaren dundra in det så fort hon bara kan när det är ny dag. Och Jfrelin skrev flera inlägg innan hon började skriva om Niyama. Men jag är osäker.
Iofs, men jag tycker det oftast är om när man vet något om någon spelare som inte skrivit så mycket! Fast alla spelar ju olika så det behöver ju inte vara någon generell sanning..tänkte man kan ju inte direkt påstå att Niyama skrivit lite :p

@Niyama

Det jag menade med att du pekade på mig som ulv var för att du var beredd att lägga upp mig för lottning när du tänkte ändra din röst. Om man röstar på någon så tror man väl ändå att den är en ulv. Hänger du med? Och eftersom jag vet min roll så tänker jag ju då att alla som röstar på mig är onda eftersom dom så klart vill ha ut mig och därför hamnar du då åt det ondare hållet men även idag efter allt snack om sheewee och BM. Det gör att jag tror att du sitter på mer info än andra.

Äsch, jag måste rösta. Jag väljer helt enkelt att tro att @Jfrelin har info om @Niyama - jag vet själv hur svårt det kan vara att hitta nånting att ta på hos N - hon uttrycker sig sällan förhastat eller slarvigt och därför tror jag att den svaga rösten har en anledning.

LenaH röstar på Niyama

Jag funderar också över det men kan inte riktigt komma på hur..fast jag är trött och snurrig så jag missar säkert något.

Det är inte otänkbart - förutom att jag inte har reagerat på Niyama själv.
Å andra sidan så tycker @Myrten att jfrelin inte varit tillräckligt tydlig - men hon kanske inte vil outa sig heller?

jag vet verkilgen inte och jag har svår röstångest. Antingen följa Jfrelin eller nånting annat, jag har dock inget som jag egentligen tycker är skitskumt

Jag vågar faktiskt inte rösta på Jfrelin för just att hon biter sig fast som hon gör är en vansinnigt märklig ulvtaktik. Om hon inte är sjuk, vill ryka och så går på Niyama som kanske också är ulv och blir godförklarad om Jfrelin åker. Allt är möjligt det är för fan ett ulvspel!

Så vad gör jag nu då?

Röstlista DL 3 kl 22

21.57 LenaH röstar på Niyama

Jfrelin 1
Niyama 2
Klara 1
Snurrfian 1

Jag är inte alls säker på var jag har Jfrelin, jag tycker hon spelar superkonstigt men på samma sätt som med fio: jag är inte säker på att det säger något om hennes roll. Dock har jag ingen jag misstänker mer så:

Niyama röstar på Jfrelin
för att hon slänger ur sig saker på väldigt vaga grunder, jag är ond pga vad jag skriver och bollen är god. Hon påstår att jag inte skriver teorier om någon, vilket mer stämmer in på henne själv.

+ det konstiga resonemanget om bollen som BM.

Röstlista DL 3 kl 22

21.57 LenaH röstar på Niyama
21.59 Niyama röstar på Jfrelin

Jfrelin 2
Niyama 2
Klara 1
Snurrfian 1

Nä, jag vet inte riktigt var jag ska lägga min röst idag, det är väldig ångest.
Men -jag kan vara stentrög och jag har såklart ingen aning om Niyamas roll men jag tycker nog inte att det är så mkt som tyder på att Jfrelin kan ha info om Niyama? Jag förstår inte riktigt vad för info det ska vara? Kanske har hängt upp mig på det här och det är svårt också när man inte spelat med henne tidigare och hon har varit sjuk så inte skrivit så mkt.
Men för mig känns det lite ulvigt att bita sig fast i Niyama utan så mkt till teori..
bollen__ röstar på Jfrelin

Helvete - jag vet verkligen inte. Men det lutar ändå åt att

cirkus röstar på Niyama

Jag gör det för att jag tror att Jfrelin kanske ändå har info om henne.

Äsch, jag måste rösta. Jag väljer helt enkelt att tro att @Jfrelin har info om @Niyama - jag vet själv hur svårt det kan vara att hitta nånting att ta på hos N - hon uttrycker sig sällan förhastat eller slarvigt och därför tror jag att den svaga rösten har en anledning.

LenaH röstar på Niyama

Jag hoppas du blir granskad om jag åker :p

Jag tycker att Niyama är skummst för dagen med alla teorier om BM och Shewee. Det får mig att tro att hon vet mer än andra och det kan vara ett sätt att visa sig för lyan om hon valt att spela utanför.

matmissbrukaren röstar på Niyama

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka