Nej, jag talar rent generellt!Jag fastnade nog vid meningen om spöket. Är det för det inlägget Lena tycker jag är extra snurrig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag talar rent generellt!Jag fastnade nog vid meningen om spöket. Är det för det inlägget Lena tycker jag är extra snurrig?
Jag funderar också över det men kan inte riktigt komma på hur..fast jag är trött och snurrig så jag missar säkert något.ja frågan är ju om hon är god och vet nånting? Jag börjar bli lite fundersam på om det ändå är så? Jag har ju inte riktigt sett någon större ondhet i Niyama utan tyckt att hon varit vettig, men när hon (jfrelin) ändå biter sig fast sådär så börjar jag undra om hon kanske ändå har ngn info?
Jag har också röstångest deluxe. Känner mig inte direkt något klokare..
Jfrelin - om hon är ond känns ju sättet hon biter fast sig vid Niyama lite som att be om att bli utröstad och det brukar väl inte ulvar göra? Samtidigt känns det som att hon har för lite att säga om Niyama för att kunna ha någon info?
ah! nu är jag med i tankegången.Om du skulle vara BM (vilket jag alltså inte tror) så kan du + spöket lagt dolda röster på fio = fio åker. Du kan också ha skickat in om lynchstopp vilket då inte behövde användas pga att spöket också röstade på fio. Men jag tycker ju att det skulle vara väldigt konstigt spelat då, att du borde ha lagt rösten i tråden också på fio för det är ju dumt att behöva använda lynchstoppet (dels för att förmågan är förbrukad och dels pga godförklaring och risk att bli käk).
Iofs, men jag tycker det oftast är om när man vet något om någon spelare som inte skrivit så mycket! Fast alla spelar ju olika så det behöver ju inte vara någon generell sanning..tänkte man kan ju inte direkt påstå att Niyama skrivit liteFast jag tycker att det är just då det kommer dåliga motiveringar. MEN att om någon vet något brukar spelaren dundra in det så fort hon bara kan när det är ny dag. Och Jfrelin skrev flera inlägg innan hon började skriva om Niyama. Men jag är osäker.
Jag funderar också över det men kan inte riktigt komma på hur..fast jag är trött och snurrig så jag missar säkert något.