ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Har kikat igenom bollens inlägg och blir inte mycket klokare. Hon låg pyrt till igår, men att hon inte åkte säger ju ingenting om hennes roll. Tyvärr. Hittar egentligen inget i hennes inlägg som jag hänger upp mig på utom möjligen frånvaron av tankar. Men, hon har haft en del tidsbrist så det kan ju förklara saken.

Jag har röstångest deluxe. Vet inte alls vem jag ska rösta på. Risken är ju att alla dom jag hunnit granska är goda. Och jag tror inte att jag hinner med fler nu.

Alltså @Myrten - är inte du osedvanligt snurrig i den här leken? :rofl:
Jag började fundera på om du är ensam ond utanför lyan (dvs Slamkryparen) men eftersom du inte ens kom ihåg vad den rollen hette så känns det tveksamt... :p

Hur skulle hon kunnat veta att spöket röstade på fio? Visst hon hade ju kunnat skicka in att lynchen skulle stoppas om hon åker men det verkar ju lite onödigt att använda det när hon skulle kunna lägga rösten i tråden på samma som dolt? Jag får inte alls ihop vad du skriver.

Tror hon menar att om bollen vore BM. Men det är ju som Lena säger att då borde hon stoppat lynchen.

Det kan lika gärna vara så att Klara skaffar sig världens tjockaste alibi iom med sin röständring. Just saying
Med tanke på det här och att det känns som om @Klara försöker kasta misstankar åt alla håll så hamnar min röst där idag. Snurriga röstar på klara.
Jag är åter igen hänvisad till mobilen eftersom det här eländes stormande för att fasta telefon och Internet svajar betänkligt...

Mja om jag vore BM så borde jag väl lagt båda mina röster på fio för att rädda mig själv? Eller stoppat lynchen? Känns ju som en rätt bra roll att ha kvar.
Jag röstade inte på fio för att jag inte hade någon aning om var jag hade henne och då medverka till att hon ev. skulle åka ut med en hitte-på-teori kändes inte så bra. Sen fick man ju inte rösta med motivering att rädda sig själv som första röst, och jag hade heller inte någon tid att ändra iom att jag röstade så sent.

Vi vet ju inte om du skickat in att du vill stoppa lynchen om du åker. Annars håller jag med, det bästa för BM är ju att dels ha den möjligheten kvar och dels att inte bli godförklarat så därför verkar det ju bättre att lägga rösten i tråden på samma som dolt.

Alltså @Myrten - är inte du osedvanligt snurrig i den här leken? :rofl:
Jag började fundera på om du är ensam ond utanför lyan (dvs Slamkryparen) men eftersom du inte ens kom ihåg vad den rollen hette så känns det tveksamt... :p
Jo! Men jag är ringrostig och supertrött! Och imorgon måste jag dessutom skriva ett dokument trots att jag har semester.

Med tanke på det här och att det känns som om @Klara försöker kasta misstankar åt alla håll så hamnar min röst där idag. Snurriga röstar på klara.
Jag är åter igen hänvisad till mobilen eftersom det här eländes stormande för att fasta telefon och Internet svajar betänkligt...
:rofl: Snurrfian röstar på klara även om det första varianten inte är helt fel heller... och nej jag tänker inte ens försöka ändra i mitt första inlägg...

Får skit från LL så måste göra om :p

Ang Niyama
Att jag mest riktar in mig på dig är för att du är skum :p
Har precis läst igenom varenda inlägg du har skrivit i denna lek och du har ungefär lika många teorier om olika personer som jag har. Du teoriar egentligen inte om någon men kommer med frågor och annat som gör att man tycker du teoriar väldigt mycket.

Igår röstar du på mig i ett läge då Fio och Bollen_ ligger uppe för lynch. En röst som ingen egentligen bryr sig om.
Antingen är du i lyan och visste att Fio var god och inte ville lägga röst på henne för att den skulle uppmärksammas eftersom du röstade sent.
Samma sak med en röst på Bollen_, alltså nu tror jag Bollen är god.

Eller så är du god och ute och cyklar.

Jfrelin röstar på Niyama

Jag har också röstångest deluxe. Känner mig inte direkt något klokare..

Jfrelin - om hon är ond känns ju sättet hon biter fast sig vid Niyama lite som att be om att bli utröstad och det brukar väl inte ulvar göra? Samtidigt känns det som att hon har för lite att säga om Niyama för att kunna ha någon info?

Vi vet ju inte om du skickat in att du vill stoppa lynchen om du åker. Annars håller jag med, det bästa för BM är ju att dels ha den möjligheten kvar och dels att inte bli godförklarat så därför verkar det ju bättre att lägga rösten i tråden på samma som dolt.
Nej det kan ni ju såklart inte veta, men OM jag varit BM och hade skickat in om det så hade ju lynchen stoppats iom att jag inte röstade på fio i tråden? Eller? Tänker jag galet nu? Jag tycker iaf att vi kan utesluta att jag skulle vara BM.

Röstlista DL 3 kl 22

21.33 Habina röstar på Jfrelin
21.45 Snurriga röstar på klara.
21.47 Jfrelin röstar på Niyama

Jfrelin 1
Niyama 1
Klara

Jag vet inte om jag helt förlorat förmågan att formulera mig, men om det är att sprida misstankar att lyfta saker man reagerat på och försöka resonera kring dessa så är jag väl skyldig antar jag. Snurrfians reaktion på mitt inlägg om henne gör faktiskt inte att jag håller henne som mindre misstänkt.

Jag tror att hon började med att lägga en alibiröst på en kollega som inte syntes vara i riskzon att åka ut. Jag tror dessutom att hon inte tar ställning till någons sidtillhörighet eftersom hon har koll på vart de flesta finns.

Klara röstar på Snurrfian

Jag vete fan rörande @Jfrelin nu! Hon hänger fast vid @Niyama och jag vet inte om det säger något om Niyama. Men det känns som en rätt märklig ulvtaktik.

ja frågan är ju om hon är god och vet nånting? Jag börjar bli lite fundersam på om det ändå är så? Jag har ju inte riktigt sett någon större ondhet i Niyama utan tyckt att hon varit vettig, men när hon (jfrelin) ändå biter sig fast sådär så börjar jag undra om hon kanske ändå har ngn info?

Nej det kan ni ju såklart inte veta, men OM jag varit BM och hade skickat in om det så hade ju lynchen stoppats iom att jag inte röstade på fio i tråden? Eller? Tänker jag galet nu? Jag tycker iaf att vi kan utesluta att jag skulle vara BM.

Om du skulle vara BM (vilket jag alltså inte tror) så kan du + spöket lagt dolda röster på fio = fio åker. Du kan också ha skickat in om lynchstopp vilket då inte behövde användas pga att spöket också röstade på fio. Men jag tycker ju att det skulle vara väldigt konstigt spelat då, att du borde ha lagt rösten i tråden också på fio för det är ju dumt att behöva använda lynchstoppet (dels för att förmågan är förbrukad och dels pga godförklaring och risk att bli käk).

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka