Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur skulle hon kunnat veta att spöket röstade på fio? Visst hon hade ju kunnat skicka in att lynchen skulle stoppas om hon åker men det verkar ju lite onödigt att använda det när hon skulle kunna lägga rösten i tråden på samma som dolt? Jag får inte alls ihop vad du skriver.
Med tanke på det här och att det känns som om @Klara försöker kasta misstankar åt alla håll så hamnar min röst där idag. Snurriga röstar på klara.Det kan lika gärna vara så att Klara skaffar sig världens tjockaste alibi iom med sin röständring. Just saying
Snurriga röstar på klara.
Mja om jag vore BM så borde jag väl lagt båda mina röster på fio för att rädda mig själv? Eller stoppat lynchen? Känns ju som en rätt bra roll att ha kvar.
Jag röstade inte på fio för att jag inte hade någon aning om var jag hade henne och då medverka till att hon ev. skulle åka ut med en hitte-på-teori kändes inte så bra. Sen fick man ju inte rösta med motivering att rädda sig själv som första röst, och jag hade heller inte någon tid att ändra iom att jag röstade så sent.
Jo! Men jag är ringrostig och supertrött! Och imorgon måste jag dessutom skriva ett dokument trots att jag har semester.Alltså @Myrten - är inte du osedvanligt snurrig i den här leken?
Jag började fundera på om du är ensam ond utanför lyan (dvs Slamkryparen) men eftersom du inte ens kom ihåg vad den rollen hette så känns det tveksamt...
Äntligen kommer du ut ur garderoben!Snurriga röstar på klara.
Snurrfian röstar på klara även om det första varianten inte är helt fel heller... och nej jag tänker inte ens försöka ändra i mitt första inlägg...Med tanke på det här och att det känns som om @Klara försöker kasta misstankar åt alla håll så hamnar min röst där idag. Snurriga röstar på klara.
Jag är åter igen hänvisad till mobilen eftersom det här eländes stormande för att fasta telefon och Internet svajar betänkligt...
Tror hon menar att om bollen vore BM. Men det är ju som Lena säger att då borde hon stoppat lynchen.
Nej det kan ni ju såklart inte veta, men OM jag varit BM och hade skickat in om det så hade ju lynchen stoppats iom att jag inte röstade på fio i tråden? Eller? Tänker jag galet nu? Jag tycker iaf att vi kan utesluta att jag skulle vara BM.Vi vet ju inte om du skickat in att du vill stoppa lynchen om du åker. Annars håller jag med, det bästa för BM är ju att dels ha den möjligheten kvar och dels att inte bli godförklarat så därför verkar det ju bättre att lägga rösten i tråden på samma som dolt.
Jag fastnade nog vid meningen om spöket. Är det för det inlägget Lena tycker jag är extra snurrig?Ja, det var ju det jag skrev om?
Och vi vet ju inte om någon skickat in om lynchstopp! Man kan skriva "om JAG lynchas vill jag stoppa den".
Nej det kan ni ju såklart inte veta, men OM jag varit BM och hade skickat in om det så hade ju lynchen stoppats iom att jag inte röstade på fio i tråden? Eller? Tänker jag galet nu? Jag tycker iaf att vi kan utesluta att jag skulle vara BM.