ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

@LenaH @cirkus menar såklart att jag ser det som osannolikt att Klara är med i Lyan. Det är jävligt vågat spelat av henne om hon skulle vara med där. Jag har aldrig spelat med Klara förut vad jag kan komma ihåg så vet inte hur hon spelar. MM hade jag lätt kunnat tro skulle köra en sådan grej.
Vet själv en gång när jag var ulv och en annan inte hann med att spela så vi offrade den och hade stensäkert alibi leken igenom så inget är skrivet i sten liksom.

Att jag vill hålla ett vakande öga på dig är ju inte detsamma som att jag tänker rösta på dig. Jag hoppas att jag ska kunna lägga den här lilla känslan åt sidan om det visar sig att jag hittar andra tecken som puttar dig åt ena eller andra sidan. Men jag reagerade, jag måste få fundera kring den reaktionen och utveckla den. Jag vet att du kan ändra strategier, och jag hoppas att jag kan det också. Dock har jag inte lekt värst många lekar efter den leken, och det senaste har jag åkt ut snabbt.

Jag lägger tanken åt sidan. Och ber om ursäkt för att jag ens tog upp den.

Äsch :o

Matmissbrukaren - jag reagerade redan dag ett på hennes jättemärkliga teori om att Cirkus skulle ha röstat på den hon tror är BM. Dåliga teorier hade ju många dag 1 men jag tycker denna sticker ut för att den är totalt ologisk. Sen det jag kommenterar HÄR och Myrten kommenterar HÄR. Det finns ju inte så mycket att gå på när det gäller MM men det hon presterat hittills tycker jag är jättekonstigt.

Nä, jag måste rösta nu. Tittar på en film och är rädd att jag fastnar i den och missar dl.

Habina röstar på jfrelin

Pinsamt dåligt motivering, men pga uteslutningsmetoden. Hon är den som jag tycker känns minst god av alla i leken och jag upplever att hon skriver skumma saker.

:banghead: Förlåt Jfrelin, men jag får nog inte rösta på paow... :o

@Jfrelin - varför tror du @bollen__ är god? Jag har inte någon åsikt om henne, men tar gärna del av argumenten.

Alltså hon kändes god imorse när jag läste igenom inläggen men nu vete fan......
Om hon är god borde hon ha försökt rädda sig själv i lynchen, istället lägger hon en röst på Habina sist av alla.
Iofs skulle hon ju kunna vara BM och veta att hon lagt en röst vid sidan på Fio..... äh va fan *sliter mitt hår*

Äh va fan
Jfrelin röstar på Niyama igen. enl inlägg 596 som jag tydligen missat att tagga Niyama i

Håller med om kommentaren. Men jag vet inte vad det säger om Jfrelin. Det finns väl ingen ond (oavsett roll) som kan veta att Klara är god (om hon nu är det)? Så det känns mer slarvigt uttryckt än blooper?
Ja, jag håller med och det känns just nu som om jag jagar @Klara men det är mest att jag blir skitnödig när folk godförklarar någon som mycket väl kan vara ond!

Alltså hon kändes god imorse när jag läste igenom inläggen men nu vete fan......
Om hon är god borde hon ha försökt rädda sig själv i lynchen, istället lägger hon en röst på Habina sist av alla.
Iofs skulle hon ju kunna vara BM och veta att hon lagt en röst vid sidan på Fio..... äh va fan *sliter mitt hår*

Äh va fan
Jfrelin röstar på Niyama igen.
Mja om jag vore BM så borde jag väl lagt båda mina röster på fio för att rädda mig själv? Eller stoppat lynchen? Känns ju som en rätt bra roll att ha kvar.
Jag röstade inte på fio för att jag inte hade någon aning om var jag hade henne och då medverka till att hon ev. skulle åka ut med en hitte-på-teori kändes inte så bra. Sen fick man ju inte rösta med motivering att rädda sig själv som första röst, och jag hade heller inte någon tid att ändra iom att jag röstade så sent.

Att jag mest riktar in mig på dig är för att du är skum :p
Har precis läst igenom varenda inlägg du har skrivit i denna lek och du har ungefär lika många teorier om olika personer som jag har. Du teoriar egentligen inte om någon men kommer med frågor och annat som gör att man tycker du teoriar väldigt mycket.

Igår röstar du på mig i ett läge då Fio och Bollen_ ligger uppe för lynch. En röst som ingen egentligen bryr sig om.
Antingen är du i lyan och visste att Fio var god och inte ville lägga röst på henne för att den skulle uppmärksammas eftersom du röstade sent.
Samma sak med en röst på Bollen_, alltså nu tror jag Bollen är god.

Eller så är du god och ute och cyklar.

Var det till mig?

Jag tycker du är skum för du slänger ur dig vad du tror utan att bygga det på något. Nu är bollen god, jaha varför tror du det? Jo, jag skriver teorier :confused: idag har jag skrivit väldigt många olika teorier om Klara/Shewee/BM för att försöka reda ut vad jag tror om det. Sen orkar jag sällan rabbla upp alla deltagare på rad i ett inlägg och skriva om, men jag tar ju upp vad jag reagerar på (oftast genom att citera det inlägget) och skriver teorier om vad jag tror om det.

Jag ska gå upp 5 och borde således ha gått och lagt mig redan. Ingen känns tillräckligt ond/tillräckligt god för ett ställningstagande. Blooper, någon?

Att jag mest riktar in mig på dig är för att du är skum :p
Har precis läst igenom varenda inlägg du har skrivit i denna lek och du har ungefär lika många teorier om olika personer som jag har. Du teoriar egentligen inte om någon men kommer med frågor och annat som gör att man tycker du teoriar väldigt mycket.

Igår röstar du på mig i ett läge då Fio och Bollen_ ligger uppe för lynch. En röst som ingen egentligen bryr sig om.
Antingen är du i lyan och visste att Fio var god och inte ville lägga röst på henne för att den skulle uppmärksammas eftersom du röstade sent.
Samma sak med en röst på Bollen_, alltså nu tror jag Bollen är god.

Eller så är du god och ute och cyklar.

Detta handlar alltså om @Niyama. Taggen hängde inte med

Äh va fan
Jfrelin röstar på Niyama igen.

Fast om hon vore ond borde hon väl också försökt rädda sig själv? Speciellt som vi nu vet att fio var god. Om @bollen__ hypotetiskt (!!!) sitter i lyan skulle ju en röst på fio i alla fall inte lagts på en kollega. Om Shewee är utanför lyan vet hon vilka ulvarna är, så hon skulle i så fall också veta att hon inte röstade på en kollega. Den andra onda utanför lyan (vars rollnamn jag inte minns) känner väl inte till lyan.

Vart ville jag komma det jiddret? Oklart. Men jag tror väl att både goda och onda försöker rädda sig själva om de kan. Samtidigt tänker jag att som god kanske man är mer återhållsam om man tror att den man är uppe mot också kan vara god. Nu minns jag inte exakt hur det såg ut när bollen röstade igår.

Äh va fan
Jfrelin röstar på Niyama igen. enl inlägg 596 som jag tydligen missat att tagga Niyama i
Hade @bollen__ varit BM borde hon stoppat lynchen och sen varit godförklarad.

Hur skulle hon kunnat veta att spöket röstade på fio? Visst hon hade ju kunnat skicka in att lynchen skulle stoppas om hon åker men det verkar ju lite onödigt att använda det när hon skulle kunna lägga rösten i tråden på samma som dolt? Jag får inte alls ihop vad du skriver.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka