Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att jag vill hålla ett vakande öga på dig är ju inte detsamma som att jag tänker rösta på dig. Jag hoppas att jag ska kunna lägga den här lilla känslan åt sidan om det visar sig att jag hittar andra tecken som puttar dig åt ena eller andra sidan. Men jag reagerade, jag måste få fundera kring den reaktionen och utveckla den. Jag vet att du kan ändra strategier, och jag hoppas att jag kan det också. Dock har jag inte lekt värst många lekar efter den leken, och det senaste har jag åkt ut snabbt.
Jag lägger tanken åt sidan. Och ber om ursäkt för att jag ens tog upp den.
Nej allt funkar så länge @quarter4ever inte är med...Var det en pik?
Nej allt funkar så länge @quarter4ever inte är med...
Ja, jag håller med och det känns just nu som om jag jagar @Klara men det är mest att jag blir skitnödig när folk godförklarar någon som mycket väl kan vara ond!Håller med om kommentaren. Men jag vet inte vad det säger om Jfrelin. Det finns väl ingen ond (oavsett roll) som kan veta att Klara är god (om hon nu är det)? Så det känns mer slarvigt uttryckt än blooper?
Mja om jag vore BM så borde jag väl lagt båda mina röster på fio för att rädda mig själv? Eller stoppat lynchen? Känns ju som en rätt bra roll att ha kvar.Alltså hon kändes god imorse när jag läste igenom inläggen men nu vete fan......
Om hon är god borde hon ha försökt rädda sig själv i lynchen, istället lägger hon en röst på Habina sist av alla.
Iofs skulle hon ju kunna vara BM och veta att hon lagt en röst vid sidan på Fio..... äh va fan *sliter mitt hår*
Äh va fan
Jfrelin röstar på Niyama igen.
Att jag mest riktar in mig på dig är för att du är skum
Har precis läst igenom varenda inlägg du har skrivit i denna lek och du har ungefär lika många teorier om olika personer som jag har. Du teoriar egentligen inte om någon men kommer med frågor och annat som gör att man tycker du teoriar väldigt mycket.
Igår röstar du på mig i ett läge då Fio och Bollen_ ligger uppe för lynch. En röst som ingen egentligen bryr sig om.
Antingen är du i lyan och visste att Fio var god och inte ville lägga röst på henne för att den skulle uppmärksammas eftersom du röstade sent.
Samma sak med en röst på Bollen_, alltså nu tror jag Bollen är god.
Eller så är du god och ute och cyklar.
Att jag mest riktar in mig på dig är för att du är skum
Har precis läst igenom varenda inlägg du har skrivit i denna lek och du har ungefär lika många teorier om olika personer som jag har. Du teoriar egentligen inte om någon men kommer med frågor och annat som gör att man tycker du teoriar väldigt mycket.
Igår röstar du på mig i ett läge då Fio och Bollen_ ligger uppe för lynch. En röst som ingen egentligen bryr sig om.
Antingen är du i lyan och visste att Fio var god och inte ville lägga röst på henne för att den skulle uppmärksammas eftersom du röstade sent.
Samma sak med en röst på Bollen_, alltså nu tror jag Bollen är god.
Eller så är du god och ute och cyklar.
Alltså hon kändes god imorse när jag läste igenom inläggen men nu vete fan......
Om hon är god borde hon ha försökt rädda sig själv i lynchen, istället lägger hon en röst på Habina sist av alla.
Iofs skulle hon ju kunna vara BM och veta att hon lagt en röst vid sidan på Fio..... äh va fan *sliter mitt hår*
Äh va fan
Jfrelin röstar på Niyama igen.
Hade @bollen__ varit BM borde hon stoppat lynchen och sen varit godförklarad.Alltså hon kändes god imorse när jag läste igenom inläggen men nu vete fan......
Äh va fan
Jfrelin röstar på Niyama igen. enl inlägg 596 som jag tydligen missat att tagga Niyama i