@Myrten Du tycker bara jag är skum för jag har skrivit så lite
Ang Klara så stod det ju ganska så klart efter DL1 att hon inte är ond eftersom hon ändrade sin röst till Ferrari och la avgörandet. När hon gjorde det var det fler med 2 röster på sig och det känns ju osannolikt att alla de skulle vara i lyan och att Klara då skulle lägga en alibiröst. Därav håller jag Klara som god efter DL1.
Ang Niyama så tycker jag att hon var den som kändes mest misstänkt enl mig till DL2. Vet att min teori inte var supervälgrundad men det hon skriver och det andra har skrivit om henne skaver. Många nämner henne och någon skrev att hon är bra att ha kvar för att hon driver leken framåt, ska gå tillbaks och kolla vem det var. Är hon ond så är det ju aldrig bra att hon är kvar.
Sen att hon la en röst på Ferrari i ett läge när väldigt få röster inkommit ger henne inte på något sätt alibi för att vara god och hon kan mycket väl själv ha trott att hon la röst 1 eftersom första rösten på Ferrari inkom 1 min före Niyama, alltså högst sannolikt att den inkom medan Niyama skrev sitt inlägg.
Ang Fio så skrev jag att jag trodde hon var god för att hon försvarade sig så tidigt när så få röster inkommit. Hade hon varit ulv tror jag hon hade legat lite mer lågt och inte hetsat över rösterna.