Om jag ska försöka vara lite seriös så har jag jättesvårt att se något konkret idag.
LenaH - fick min röst igår. Uddaröst javisst, men jag reagerade på agerandet runt DL1. Det var väl det första jag funderade över igår, men sen tyckte jag att
fio var så jäkla skum och inte verkade leta ulvar över huvud taget. När fio sedan kändes ärlig i sitt försvar fegade jag ur och lade en röst på Lena. Som god tycker jag att Lena brukar vara knivskarp men här känns hon lite avvaktande. Dock har hon väl inte gjort något direkt skumt!
Niyama - vet jag ju aldrig var jag har. Hon kan vara ond, men hon för leken framåt och hittills finns det inget som tyder på att hon är ond.
Klara - tror jag i alla fall inte sitter i lyan baserat på DL1. Vi vet nu också att om hon är i lyan fanns det minst en god (utanför lyan ur ulvarnas perspektiv) hon kunde ändrat till, nämligen Mirtai.
Cirkus - reagerade på hennes kreativa teorier igår (mitt eget försök att kontra gick ju mindre bra, se ovan!
) om att försöka placera in mig som ond ihop med Ferrari plus ytterligare något om att det var skumt med en uddaröst. Känner mig osäker.
Matmissbrukaren - få inlägg. Har kommit igång mer idag och jag har en hel del frågor runt vad hon skrev. Vi får se vad hon svarar.
Jfrelin - jag reagerade på hennes röst igår. Den kändes skum när den kom. Ulvletandet känns verkligen sådär, men det har ju hittills varit på grund av sjukdom. Ska läsa om röstinlägget igår + vad hon skrivit mer för att försöka förstå vad jag tyckte var mysko.
Snurris - känns som vanligt idag. Rösten på Ferrari, var det en alibiröst? Jag tycker inte den säger något om Snurris roll i nuläget.
Habina - tyckte jag var mysko första dagen. Igår reagerade hon rätt likt mig själv vilket naturligtvis gör att jag inte tycker hon är mysko. Reagerar hittills inte idag.
Bollen - har kommit igång och teoriar. Jag har läst igenom men har egentligen ingen uppfattning ännu. Ska läsa om!
Sticker ut mest för mig just nu gör nog Jfrelin för sin röst igår och Matmissbrukaren för sin teori idag. Båda dessa involverar Niyama som jag inte alls vet var jag har även om hon
känns god.