Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu vet jag ju inte vad Niyama står, men den här motiveringen är synnerligen skum! Det finns väl inget i teorierna som tyder på extra info? Och fler spelare har bidragit.Jag tycker att Niyama är skummst för dagen med alla teorier om BM och Shewee. Det får mig att tro att hon vet mer än andra och det kan vara ett sätt att visa sig för lyan om hon valt att spela utanför.
matmissbrukaren röstar på Niyama
Jag tror det är rätt individuellt, det var längesen jag spelade med @Jfrelin och då var hon ulv så jag vet inte.Jag tänker såhär att om man som god har info om någon och inte riktigt kan få fram vad man vill säga är en vanlig taktik att teoria (om än kasst) mot spelaren i första inlägget man skriver för dagen. Det är vad jag menar, inte att outa sin roll.
Tror inte du svarat på hur hon skulle ha kunnat veta att spöket röstade på fio?Iofs skulle hon ju kunna vara BM och veta att hon lagt en röst vid sidan på Fio..... äh va fan *sliter mitt hår*
Jag tänker alibi och Jfrelin är ju tydligen sjuk. Att ställa två onda mot varandra i en lynch känns som ett sätt att godförklara den som överlever.Du tänker alibi?
Det där hann jag inte se! Ja, det är skumt för extra info har jag inte heller sett.Nu vet jag ju inte vad Niyama står, men den här motiveringen är synnerligen skum! Det finns väl inget i teorierna som tyder på extra info? Och fler spelare har bidragit.
Nänä, jag är mycket godare! Åt en väldigt god kycklingburgare på Clockers idag. Det var guacamole på den så nu är jag mjäll och fin som en avokado! Notera att detta tramsinlägg inte innebär att jag vet något om Lenas roll.Det där hann jag inte se! Ja, det är skumt för extra info har jag inte heller sett.
Äh, jag hoppas bli käk i natt.
Den jag hade hemma hade gått ut för 6 år sen :O men det hindrade inte mig från att testa men den hjälpte inte ett skit så tog hostmedicin från USA med annat skit i.