Jag, Habina och Niyama röstar på Jfrelin. Vi vet ju Ns roll och jag vet min, men Habina har jag ingen bra koll på alls. Så henne känner jag att jag vill gå igenom bättre. Inte för att hon nödvändigtvis måste vara ond för att ha röstat på Jfrelin men det kan ju finnas en ond röst där.
Habina har röstat: Klara - (fio) cirkus - Jfrelin
Uddaröster DL3:
Myrten har lagt uddaröster: Habina - (fio) LenaH - Matmissbrukaren. Ändrade från fio till LenaH precis som Habina. (eller ja Habina ändrade ju till cirkus då, men ni fattar.)
Snurrfian röstade: Ferrari - miss men troligt fio - Klara. Hon var först att rösta på ulven Ferrari, missade alltså igår men la sin efterhandsröst på fio och idag en uddaröst på Klara.
Klara röstade: Ferrari - fio - Snurrfian. Klara la tredje rösten på Ferrari när hon ändrade röst för att rädda sig själv. Hon hade Ferrari, Mirtai och cirkus att välja på, vi vet att Mirtai var god. Igår la hon en tredje röst på fio som sedan blev ensam röst (i tråden) och idag röstade hon på snurrfian.
Eftersom vi fortfarande har Shewee som kan vara utanför lyan så känns det ju lite osäkert men om Shewee är utanför lyan så vet hen ju om ulvarna om jag minns rätt så därför tänker jag ju att om Klara vore Shewee borde hon väl ha lagt sin röst på Mirtai och inte på ulven Ferrari. (oavsett om Cirkus är ond eller god) Så isåfall borde Klara inte vara Shewee utifrån det. Som ulv kan hon ju förstås ha lagt rösten på Ferrari för att rädda sig själv och få alibi. När jag tänker efter kan väl iofs Shewee också rösta på en ulv för alibi men som tidigare skrivits så kan ju Shewee inte käka utanför lyan så det vore väl onödigt att rösta ut en ulv i DL1?
Rösten på fio och hur det kom sig att fio åkte ut har ju stötts och blötts en hel del.
Jag vet inte om jag kommer till någon slutsats idag..det här blev ju bara mer snurrigt ju mer jag funderade..