Dunke?? Kom hit så kan du få Xider.... mhmmm... har två olika smaker och tre lock, så vi skulle klara oss länge...
Nä tack du! Jag håller mig till min kompis Zinfandel - vad du har för brygd vågar jag inte ens tänka på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dunke?? Kom hit så kan du få Xider.... mhmmm... har två olika smaker och tre lock, så vi skulle klara oss länge...
Ja jag hade inte tid att teoria, ville bara svara när jag blev taggad.@bollen__ jag har inte röstat på dig pga tidsbrist, hoppas det inte verkade så.
Men du var ju inne och skrev utan att teoria, det var det jag reagerade på
Jag tycker det ger mer än att typ skriva att jo jag hade röstat på den som åkt ut . Eftersom jag förmodligen inte skulle ha gjort det. Men alla tänker olika.
Röstlista DL2
17.34 Habina röstar på fio
20.05 cirkus röstar på _bollen
20.22 Myrten röstar på fio
21.07 Jfrelin röstar på Niyama
21.07 Mirtai röstar på _bollen
21:34 Klara röstar på fio
21:37 LenaH röstar på Snurrfian
21:41 Fio röstar på matmissbrukaren
21:49 Habina ändrar röst till cirkus
21:57 Myrten ändrar röst till LenaH
21:58 Niyama röstar på Jfrelin
21:59 Fio ändrar röst till bollen
21:59 bollen__ röstar på Habina
Röster
_bollen: 3
fio: 1
Niyama: 1
Snurrfian 1
Cirkus: 1
LenaH: 1
Habina 1
Jfrelin: 1
Oki! Jag ska försöka hinna läsa igenom leken och skriva ner mina tankar. Det är liksom svårt när man inte har lästJa men alltså jag saknade dina tankar om nuläget när du skrev, då visste du ju resultatet av lynchen. Om jag missat en lynch brukar jag vara noga med att delge det för att andra ska ha något att gå på.
Eder hygieninspektör här.
Jag har tar mycket allvarligt på mina plikter och även om er ärade lekledare lynchade mig innan jag han göra min första rutininspektion i medborgare @cirkus hem så kallar plikten, Jag har hört rykten om att toaletten här är full av råttor och kylen av ruttna tomater, det går absolut inte an. Vidare har jag hittat en död räv, två dammråttor - den ena kallades Arriba eller något och på tok för mycket folk och fä. Jag har skickat en patrull för att hämta de värsta syndarna här. Det tycks vara tomaterna, dammråttan som inte rör sig samt den eländiga kemtoan som blivit utkastat pga läckage.
Så schas iväg med er stå inte och glo som fån.
Fio var kemtoan (bybo)
Då måste alltså spöket och BM röstat på fio? Eller missat jag nån roll?
Hm, hur ska man tolka det här? Att Samfällighetsföreningen röstar på Fio samt att Shewee valt att vara utanför lyan så att någons röst inte räknas?
Och i BM.fallet måste väl BM ha röstat på fio? Annars hade jag åkt?Ja just det. Antingen BM (shewee i lyan) eller shewee själv (då utanför lyan). + Spökrösten.
Fast seriöst, jag kanske är överkänslig nu men vad har du för klockor i huvudet nu?Nej, jag släpper fio för nu!
Myrten ändrar röst till LenaH
För att jag har otäcka klockor som ringer angående hennes röst i förra DL. Tycker att Lena har förklarat det tillfredsställande egentligen, men nu känns hon väldigt medglidande vid detta DL och röstar på Snurris utan så mycket underbyggt. Känns diskret och ulvigt. Having said that lägger jag förstarösten på Lena (tror jag). Men det känns fel med fio och bollen har jag ingen aning om.
Haha, jag är bara jävlit trög. Försöker vara social m karln samtidigt som jag försöker läsa igenom lekenOch nu försvann alla igen, hur jävla stor är lyan egentligen?
Och i BM.fallet måste väl BM ha röstat på fio? Annars hade jag åkt?
Och i BM.fallet måste väl BM ha röstat på fio? Annars hade jag åkt?
Jamen det har jag ju redan sagt! Jag minns en gammal lek. Det är fullt möjligt att JAG är överkänslig, men jag tycker att du brukar vara på hugget som sjutton vid DL - när du är god. Inte vet jag om jag har rätt, men jag reagerar på det.Fast seriöst, jag kanske är överkänslig nu men vad har du för klockor i huvudet nu?
Jag ändrade inte min röst för jag hann inte komma på en motivering till någon annan. Heck, @Niyama själv hann ju inte ändra förrän efter DL och hon var ju den som pekade på hålet?
Dessutom så röstade jag på @Mirtai för att hon la en i mina ögon skum och rätt svagt motiverad andraröst på MM och inte med utgångspunkt ur MMs teori?
Jag förstår fortfarande inte riktigt varför Mirtai agerade som hon gjorde men jag ser henne inte som säkert ond för det och ikväll hamnade jag framför en film jag oväntat nog gillade och då gjorde jag som jag tenderar att göra när jag inte är säker eller misstänker någon tillräckligt mycket - jag la en betydelselös röst. På @Snurrfian .
Idag blev jag bara så förtjust i den fåniga filmen faktiskt. Igår hann jag helt enkelt inte.Jamen det har jag ju redan sagt! Jag minns en gammal lek. Det är fullt möjligt att JAG är överkänslig, men jag tycker att du brukar vara på hugget som sjutton vid DL - när du är god. Inte vet jag om jag har rätt, men jag reagerar på det.
Och nu försvann alla igen, hur jävla stor är lyan egentligen?