ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Det var ju det jag sa! Ja heja goda då...även om jag fan inte har någon lust att heja på de som röstade ut mig bah!!

Spöken, sheewees och borgmästare. För mycket för mig känner jag! Jag går och lägger mig.

Men lite snabbt så tänker jag att spionen måste ju fått full info natten som gick. Så det bör ju märkas i leken. Och besserwissern kan kanske tillföra något. Om jag överlever natten ska jag kolla, fast jag ska till Täby galopp under dagen så det blir nog på kvällen.

Jag är i allfall kvar här även om jag inte borde. Men har nu trätt ner i min säng utan min kära vän Zinfandel..

Fattar vi något mer om Sheewee? I lyan eller utanför? Verkar fortfarande oklart om jag fattar teorierna som presenterats ovan.

En grej till som jag inte fattar - om fio var vanlig bybo så fattar jag inte varför hon försvarade Mirtai?

Tyckte att fio kändes uppriktig i sin förtvivlan över att hon fick försvara sig hela tiden. Skönt att jag ändrade röst, men så förbaskat att det ändå inte hjälpte. :arghh:

Måste läsa rollistan igen för att helt förstå vilka scenario det kan bero på.

Öh va? Ulvar brukar dra till lyan för käkdiskussion efter dagDL. Det har blivit så jäkla dött här efter dagDL så därför undrade jag hur stor lyan är.

Aha. Trodde du lade in en värdering i att de som inte direkt reagerade på resultatet måste vara ulvar. ;)

Jag sitter i soffan i bh och linne. Tittar ned på mina tuttar och tänker "fan, rätt sjysta ändå". Inser att 1) jag HAR blivit @paow och 2) det är nog läge att sova nu...

Min sjukdom kräver att jag sover/vilar på dagen, vilket jag helt missat idag, så hjärnan är för mosig för att komma med något mer. Om ulvarna inte är barmhärtiga och käkar mig så återkommer jag med tankar imorgon. Ulvarna brukar dock inte käka mig när jag vill bli käkad. ;)

Jag är i allfall kvar här även om jag inte borde. Men har nu trätt ner i min säng utan min kära vän Zinfandel..

Fattar vi något mer om Sheewee? I lyan eller utanför? Verkar fortfarande oklart om jag fattar teorierna som presenterats ovan.

En grej till som jag inte fattar - om fio var vanlig bybo så fattar jag inte varför hon försvarade Mirtai?

Nä jag tror inte vi fattade något mer. Fio kunde fortfarande ha åkt äve om Sheewee är utanför lyan men då behövde det bli lottning.

Haha, @fio har verkligen inte flyt i ulvlekar! :rofl:
Vad är sannolikheten att man dör när det skiljer två (!) röster? Eller att man råkar bli lottad att dö för att någon annan hoppar av som i förra leken? :p

Nä jag tänker inte vara med mer...Detta är mobbing på högsta nivå!!!!

Förlåt förlåt @quarter4ever och @Lobelia och alla andra för att jag missade att rösta, jag skulle bara springa över till grannen kl 20:30 för att hämta bröd som jag hade beställt, hon undrade om jag inte ville ha en kopp kaffe och helt plötsligt var kl 23... Allt för mycket som behövde ventileras... :(

Jag försöker komma underfund med vad jag hade röstat om jag hade hade hängt med här nu i kväll och jag hade nog antagligen röstat på Fio, men det inser jag ju i efterhand att det hade varit fel, jag är inte heller helt på det klara med varför rösterna svängde så kraftigt på slutet. Men Snurrfian röstar på Fio lite i efterhand... Förlåt åter igen!

Japp

Känner att jag har lite svårt att diskutera teorin eftersom den handlar om min roll och jag vill inte säga för mycket. Därav att jag motiverade med en skum andraröst
Nu så skriver jag fågor å sånt medans jag läser så det kan såklart ha kommit svar på detta de redan.

Jag undrar varför du inte har svårt att diskutera teorin pga att den handlar om din roll? Liksom antingen är du BM och då kan jag väl förstå att det känns lite knepigt men det går ju att diskutera själva teorin ändå iom att det var en väldigt sport on teori från MM och skulle den stämma borde den ju på någe vis säga en del om hennes roll?
Är du inte BM så borde det inte var något problem att diskutera, alla pratar ju om sig själv som goda oavsett roll så där ser jag inte problemet?

Varför bara lägga en ströröst bara för att? Det är väl bättre om en hittar nånting, det för ju leken mer framåt? Och med ströröster så kan ulvarna lättare påverka utgången. Dock vet jag inte om @Matmissbrukaren verkligen kan ha trott på teorin själv, jag tycker det känns som att hon bara tog nånting utan eftertanke :cautious:

Ja, förut var det bara @Sasse som alltid gjorde det men det tycks ha spridits sig senaste året :meh:. Men det är ju i alla fall ett effektivt sätt att hitta ulvar på, även om jag knappt trodde att det var sant när det visade sig att det faktiskt var så igen :laugh:
Helt otroligt att det var så igen :D

Nä, fy nu får jag Ågren.

Habina ändrar röst till cirkus

Då jag tycker att hon är skum som lanserar en teori att någon är ulv för att den personen inte röstade på en ulv?! Snurrigt värre.
Om du syftar till cirkus teori om mig så uppfattade iaf inte jag teorin som så? Såhär skrev cirkus i sin motivering:
cirkus röstar på bollen__ jag tycker nog att hennes röst i efterhand på MM känns lite utstickande, att rösta för att någon har en FÖR bra teori när det ändå kommit en massa annat känns ulvigt. Det fanns ju ändå rätt bra tankar från Niyama om luckan i MMs teori som bollen__ kunde reagerat på. Dessutom så har hon inte kommit med några teorier om nån annan och även det känns lite skumt - är hon rädd för att blotta sig?

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka