Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här uttalandet förstår jag inte. Kan du förklara hur du menar?
Jag tror att @Niyama tror att alla ulvar överlägger direkt efter DL.Det här uttalandet förstår jag inte. Kan du förklara hur du menar?
Jag tror diskussionen har resulterat i att samfällighetsföreningen måste varit inblandad i det hela. Så du kan börja ta din hämnd genom att gå med i den och bjuda @Blacksmithfarm på hemgjord svart vinbärssaft med en massa laxermedel i. Eller något.Det var ju det jag sa! Ja heja goda då...även om jag fan inte har någon lust att heja på de som röstade ut mig bah!!
Förr gjorde de det för då låg natt-DL typ en timme efter DL. Det var svettigt!Jag tror att @Niyama tror att alla ulvar överlägger direkt efter DL.
Öh va? Ulvar brukar dra till lyan för käkdiskussion efter dagDL. Det har blivit så jäkla dött här efter dagDL så därför undrade jag hur stor lyan är.
Ah, ja just det!Förr gjorde de det för då låg natt-DL typ en timme efter DL. Det var svettigt!
Förr gjorde de det för då låg natt-DL typ en timme efter DL. Det var svettigt!
Jag är i allfall kvar här även om jag inte borde. Men har nu trätt ner i min säng utan min kära vän Zinfandel..
Fattar vi något mer om Sheewee? I lyan eller utanför? Verkar fortfarande oklart om jag fattar teorierna som presenterats ovan.
En grej till som jag inte fattar - om fio var vanlig bybo så fattar jag inte varför hon försvarade Mirtai?
Haha, @fio har verkligen inte flyt i ulvlekar!
Vad är sannolikheten att man dör när det skiljer två (!) röster? Eller att man råkar bli lottad att dö för att någon annan hoppar av som i förra leken?
Jodå, du kommer igen. Eller så har du tur i kärlek.Nä jag tänker inte vara med mer...Detta är mobbing på högsta nivå!!!!
Nu så skriver jag fågor å sånt medans jag läser så det kan såklart ha kommit svar på detta de redan.Japp
Känner att jag har lite svårt att diskutera teorin eftersom den handlar om min roll och jag vill inte säga för mycket. Därav att jag motiverade med en skum andraröst
Helt otroligt att det var så igenVarför bara lägga en ströröst bara för att? Det är väl bättre om en hittar nånting, det för ju leken mer framåt? Och med ströröster så kan ulvarna lättare påverka utgången. Dock vet jag inte om @Matmissbrukaren verkligen kan ha trott på teorin själv, jag tycker det känns som att hon bara tog nånting utan eftertanke
Ja, förut var det bara @Sasse som alltid gjorde det men det tycks ha spridits sig senaste året . Men det är ju i alla fall ett effektivt sätt att hitta ulvar på, även om jag knappt trodde att det var sant när det visade sig att det faktiskt var så igen
Om du syftar till cirkus teori om mig så uppfattade iaf inte jag teorin som så? Såhär skrev cirkus i sin motivering:Nä, fy nu får jag Ågren.
Habina ändrar röst till cirkus
Då jag tycker att hon är skum som lanserar en teori att någon är ulv för att den personen inte röstade på en ulv?! Snurrigt värre.
cirkus röstar på bollen__ jag tycker nog att hennes röst i efterhand på MM känns lite utstickande, att rösta för att någon har en FÖR bra teori när det ändå kommit en massa annat känns ulvigt. Det fanns ju ändå rätt bra tankar från Niyama om luckan i MMs teori som bollen__ kunde reagerat på. Dessutom så har hon inte kommit med några teorier om nån annan och även det känns lite skumt - är hon rädd för att blotta sig?