Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack, jag håller med. Inte bra. Eftersom jag inte vet var jag har dig. Har noterat att du inte NOJJAT över mig. Å andra sidan är jag ringrostig.Måste du tänka precis som jag gör? Tänker likadant om fio, Jfrelin och Lena.
Och där blev du skummare!
Jo du hann tyvärr.Jag vet inte ens om jag hann... Gaah?
Och jag har noterat att du nojjat ovanligt lite över migTack, jag håller med. Inte bra. Eftersom jag inte vet var jag har dig. Har noterat att du inte NOJJAT över mig. Å andra sidan är jag ringrostig.
Nä, fy nu får jag Ågren.
Habina ändrar röst till cirkus
Då jag tycker att hon är skum som lanserar en teori att någon är ulv för att den personen inte röstade på en ulv?! Snurrigt värre.
Jag har helt enkelt inte haft tid för leken idag. Och sen somnade jag..
Naturligtvis kan jag inte teoria om jag inte haft tid.
Jag tycker faktiskt att det är ganska misstänkt att rösta på någon utifrån det. Jag har aldrig använt att jag har tidsbrist som ett sätt att gömma mig för att jag är ulv, så att bli misstänkt pga det tycker jag snarare låter som att de som röstat på mig inte har rent mjöl i påsen och svårt att komma på en egen teori.
Det gjorde jag ju inte!
Jag lanserade en teori om att Myrten inte röstade på någon ANNAN än Ferrari; som kunde blivit lynchad i den lynchen.
(nu vill jag skriva TRÖGIS - och det gör jag )
Jag blev taggad av nån och råkade helt enkelt hamna i den här tråden igen.
Äh, jag ville mest undvika att rösta på fio och med mobilen hann jag inte gå tillbaka och kolla exakta teorin.
Se där den lynchade råttan gör lite nytta i vart fall, tack @Ferrari
Så då röstar du på MIG!
Jag som inte är i den här tråden.
(Dunken är långt ifrån slut)
Är alla eniga om röstlistan? Jag vill inte behöva straffa er för slarv, det är illa nog som det är.
Jag tycker det ger mer än att typ skriva att jo jag hade röstat på den som åkt ut . Eftersom jag förmodligen inte skulle ha gjort det. Men alla tänker olika.Nu har jag haft så många andra skumma att titta på så jag inte hunnit med dig, men jag tycker det skumma var att du kom in och skrev igår men enbart skrev om hur du trodde att du skulle ha agerat om du varit här vid lynchen - vilket inte ger oss nåt att gå på.