ULVLEK! Cirkus toalett- grundkursen

Nä, fy nu får jag Ågren.

Habina ändrar röst till cirkus

Då jag tycker att hon är skum som lanserar en teori att någon är ulv för att den personen inte röstade på en ulv?! Snurrigt värre.

Det gjorde jag ju inte!
Jag lanserade en teori om att Myrten inte röstade på någon ANNAN än Ferrari; som kunde blivit lynchad i den lynchen.

(nu vill jag skriva TRÖGIS :laugh::banana::banana: - och det gör jag )

Jag blev taggad av nån och råkade helt enkelt hamna i den här tråden igen.

Röstlista DL2

17.34 Habina röstar på fio
20.05 cirkus röstar på _bollen
20.22 Myrten röstar på fio
21.07 Jfrelin röstar på Niyama
21.07 Mirtai röstar på _bollen
21:34 Klara röstar på fio
21:37 LenaH röstar på Snurrfian

21:41 Fio röstar på matmissbrukaren
21:49 Habina ändrar röst till cirkus
21:57 Myrten ändrar röst till LenaH
21:58 Niyama röstar på Jfrelin
21:59 Fio ändrar röst till bollen
21:59 bollen__ röstar på Habina

Röster

_bollen: 3
fio: 1
Niyama: 1
Snurrfian 1
Cirkus: 1
LenaH: 1
Habina 1
Jfrelin: 1

Snurrfian och Matmissbrukaren missar att rösta?

Jag har helt enkelt inte haft tid för leken idag. Och sen somnade jag..
Naturligtvis kan jag inte teoria om jag inte haft tid.
Jag tycker faktiskt att det är ganska misstänkt att rösta på någon utifrån det. Jag har aldrig använt att jag har tidsbrist som ett sätt att gömma mig för att jag är ulv, så att bli misstänkt pga det tycker jag snarare låter som att de som röstat på mig inte har rent mjöl i påsen och svårt att komma på en egen teori.

Nu har jag haft så många andra skumma att titta på så jag inte hunnit med dig, men jag tycker det skumma var att du kom in och skrev igår men enbart skrev om hur du trodde att du skulle ha agerat om du varit här vid lynchen - vilket inte ger oss nåt att gå på.

Det gjorde jag ju inte!
Jag lanserade en teori om att Myrten inte röstade på någon ANNAN än Ferrari; som kunde blivit lynchad i den lynchen.

(nu vill jag skriva TRÖGIS :laugh::banana::banana: - och det gör jag )

Jag blev taggad av nån och råkade helt enkelt hamna i den här tråden igen.

Äh, jag ville mest undvika att rösta på fio och med mobilen hann jag inte gå tillbaka och kolla exakta teorin. ;)

Men vad fan!
jag som försökte rösta på nån som inte skulle ha så många röster på sig för jag var så jävla osäker.

Skjut mig om bollen__ är god!

(Dunken är långt ifrån slut)

Nu har jag haft så många andra skumma att titta på så jag inte hunnit med dig, men jag tycker det skumma var att du kom in och skrev igår men enbart skrev om hur du trodde att du skulle ha agerat om du varit här vid lynchen - vilket inte ger oss nåt att gå på.
Jag tycker det ger mer än att typ skriva att jo jag hade röstat på den som åkt ut . Eftersom jag förmodligen inte skulle ha gjort det. Men alla tänker olika.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka